۱۸ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۵۹
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 84177690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موتورسیکلت‌های توقیفی در خوزستان بدون پرداخت خلافی ترخیص می‌شوند

اهواز - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با بیان اینکه موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های این استان بدون پرداخت خلافی ترخیص می‌شوند گفت: مالکان موتورسیکلت‌های مذکور تا پایان دی‌ماه فرصت دارند نسبت به ترخیص موتور خود اقدام کنند.

️سرهنگ منصور جمشیدی پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده مردم و مالکان موتورسیکلت‌های رسوبی توقیفی در پارکینگ‌ها، فرصت ترخیص آنها تا پایان دی ماه ادامه دارد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان با بیان این که از ابتدای طرح مذکور تا امروز بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه از پارکینگ ترخیص شده است گفت:حدود ۲۱ هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های این استان نگهداری می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه طرح ترخیص موتورسیکلت ها پس از دی ماه تمدید نمی‌شود خاطرنشان کرد: مالکان موتورسیکلت‌ها با در دست داشتن اسناد مالکیت وسیله نقلیه خود و با مراجعه به مراکز پلیس بعلاوه ۱۰ می‌توانند نسبت به ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنند.
جمشیدی خاطرنشان کرد: بر اساس طرح ترخیص موتورسیکلت‌ها ، موتورهایی که به علت تخلف رانندگی، نداشتن بیمه‌نامه شخص ثالث، فقدان گواهینامه، نداشتن پلاک و نداشتن کلاه ایمنی از سوی راکب توقیف شده اند فقط با اخذ تعهد از مالک در محل پلیس بعلاوه ۱۰ آزاد می شوند و هزینه پارکینگ آن ها با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha