۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84172271
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال اترک خراسان شمالی امتیازها را تقسیم کرد

بجنورد- ایرنا- تیم فوتبال اترک خراسان شمالی سومین دیدار خود را در قالب رقابت‌های لیگ دسته ۲ کشور، برابر تیم عقاب تهران به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش ایرنا؛ اترک خراسان شمالی در سومین دیدار خود این مسابقات که عصر امروز در ‌استادیوم بجنورد برگزار شد، با نتیجه صفر بر صفر برابر عقاب تهران مساوی کرد.

سرمربی اترک خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اگرچه شاهد بازی پایاپای از هر دو تیم بودیم ولی بازیکنان اترک ۳ موقعیت گلزنی را براحتی از دست دادند.

حسن سروری با اشاره به توقف ۲۰ دقیقه ای بازی توسط داور افزود: طبق اعلام فدارسیون فوتبال و بدلیل شرایط کرونایی این رقابت ها باید بدون تماشاگر برگزار شود اما حضور برخی از هواداران در استادیوم موجب توقف ۲۰ دقیقه ای بازی شد.

وی با بیان اینکه اترک هفته بعد مهمان تیم شهرداری بم خواهد بود، گفت: امیدوار هستیم هفته آینده بازیکنان این تیم بومی در برابر شهرداری بم با تجربه تر عمل کنند تا ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کنیم.

این تیم هم اکنون در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور، ۳ بار به میدان رفته است که ماحصل آن کسب ۲ تساوری و یک شکست است. 

اترک خراسان شمالی، در رقابت های فصل گذشته ۲۶ بار به میدان رفته بود و با کسب ۲۹ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت که ماحصل آن کسب ۸ تساوی، ۱۱ شکست و ۷ پیروزی بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha