۱۱ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۲۲
کد خبرنگار: 2163
کد خبر: 84168864
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هفته ششم کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته ششم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس عصر امروز پنجشنبه بدون حضور تماشاگران با شرکت ۵۹ راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور به مسافت‌ هزار و هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رقابت در دور اول میان اسب‌های بیش از سه سال، کلاس چهار نژاد ترکمن برگزار شد که در پایان این دور اسب "بیلیا" سریع‌تر از دیگر رقبا به خط پایان رسید و اول شد و اسب‌های "سان استار" و "بانوی اودک" به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم اسب‌های نژاد دوخون کلاس پنج بیش از سه سال در خط شروع قرار گرفتند که در این دور اسب "دازپرنس" مقام اول را به‌دست آورد و اسب‌های "یونی کورن" و "جان دی وان" به ترتیب دوم و سوم شدند.

سومین دور این مسابقات باحضور اسب‌های دوخون سه ساله maiden برگزار شد که اسب "تک ستاره" با سبقت از دیگر رقبا مقام اول را به خود اختصاص داد و اسب‌های "کلمبیا" و "فشفشه" به ترتیب مقام دوم و سوم را به‌دست آوردند.

اسب‌های نژاد دوخون maiden بیش از چهار سال در دور چهارم روز نخست هفته ششم مسابقات کورس پاییزه گنبدکاووس باهم به رقابت پرداختند که در این دور اسب "یاد هیهات" در جایگاه نخست ایستاد و پس از آن اسب‌های "دابای بوی" و "مایدا" مقام دوم و سوم را کسب کردند.

اما در دور پنجم این مسابقات، اسب‌های نژاد دوخون کلاس ۳ بیش از سه سال وارد دپار شدند که اسب "الماس بندر" زودتر از بقیه خط پایان را پشت سر گذاشت و اول شد و اسب‌های "هامون" و "اف ۱۴" به ترتیب مقام دوم و سوم را به‌دست آوردند.

مسابقات روز نخست هفته ششم کورس پاییزه گنبدکاووس در دور ششم نیز با رقابت اسب‌های تروبرد maiden  بیش از چهار سال درحالی پایان یافت که اسب "چاماچو" زودتر از بقیه از خط پایان گذشت و اول شد و پس از آن اسب‌های "لاوهج" و "ونوشه" جلوتر از دیگر رقبا رتبه‌های دوم و سوم را به‌دست آوردند.

برگزار کنندگان مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برای رقابت‌های امروز مبلغ یک میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال جایزه نقدی پیش بینی کردند که به صاحبان اسب‌های اول تا سوم دور اول تا ششم پرداخت می‌شود.

روز دوم و پایانی هفته ششم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد نیز فردا جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان بدون تماشاگران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha