۱۲ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۴۷
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84169617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روز دوم هفته ششم کورس اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته ششم کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با شرکت ۵۳ راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور به مسافت هزار و هزار و ۲۰۰ متر عصر امروز جمعه بدون حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی هیات سوارکاری گنبدکاووس، در دور اول اسب‌های بیش از سه سال نژاد ترکمن کلاس پنج با هم به رقابت پرداختند که اسب "ساریه" سریعتر از دیگر رقبا به خط پایان رسید و پس از او اسب‌های "طاغن بای" و "یادگار جاهد" به‌ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم این رقابت‌ها، اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون کلاس پنج وارد میدان شدند که اسب "جنتلمن" با پیشی گرفتن از دیگر اسب‌های شرکت کننده در این دور، مقام نخست را کسب کرد و اسب‌های "اینسپشن" و "بلک ولف" نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اسب‌های سه ساله نژاد دوخون maiden، شرکت کنندگان در دور سوم روز دوم هفته پنجم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه گنبدکاووس بودند که در این دور اسب "آیکان" در جایگاه نخست ایستاد و اسب‌های "عدنان خان" و "سیمبا" نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را به‌دست آوردند.

در دور چهارم این رقابت‌ها، اسب "سیلوا گلد" توانست در میان اسب‌های بیش از چهار سال نژاد دوخون زودتر از بقیه مقام اول را از آن خود کند و اسب‌های "مسافر" و "پری بوس" پس از او به مقام دوم و سوم رسیدند.

در پنجمین دور از این مسابقات نیز که مختص رقابت اسب‌های بیش از سه سال نژاد تروبرد کلاس یک بود، اسب "بن ریو جانیرو" توانست با پیشی گرفتن از دیگر رقبا فاتح این دور شود و اسب‌های "مجستیک" و "بنفیت" نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور پایانی این رقابت‌ها نیز اسب‌های بیش از سه سال نژاد تروبرد کلاس چهار با هم به رقابت پرداختند که اسب "اس ای فرمول" مقام اول را به‌دست آورد و اسب‌های "تاواجیگ" و "هج تایم" نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

برگزار کنندگان روز دوم و پایانی هفته پنجم مسابقات اسب‌دوانی کورس پاییزه گنبدکاووس که دور اول و دوم آن به مسافت ۱۲۰۰ متر و دورهای سوم تا ششم آن نیز به مسافت هزار متر برگزار شد، یک میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال جایزه نقدی به مالکان اسب‌های برتر اهدا کردند.

مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در صورت مساعد بودن شرایط جوی و بیماری کرونا تا پایان فصل زمستان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha