مشارکت بانک توسعه تعاون در طرح آشتی با آموزش

تهران- ایرنا- مراسم اهدای اسناد ۱۵ دستگاه تلویزیون برای اجرای طرح آشتی با آموزش (آبا) با حضور رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، شهریار فولادوند در این نشست با اشاره به اقدام ارزشمند بانک توسعه تعاون، گفت: نگاه مثبت و مدبرانه به مسائل کشور تحسین‌برانگیز است چراکه آموزش‌وپرورش باید با فعالیت خود تضمین‌کننده آینده روشن باشد.

با ابتکار آموزش‌وپرورش کلاس درس به داخل گوشی‌های موبایل آمد

 محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون نیز در این مراسم بابیان اینکه باید از همت آموزش‌وپرورش به دلیل اینکه توانسته خود را با هر مسئله به‌عنوان یک‌نهاد پیشرو وفق دهد، تشکر کرد و گفت: با ابتکار به‌موقع آموزش‌وپرورش کلاس درس به داخل گوشی‌های موبایل آمد و استفاده از این فرصت تاریخی نشان می‌دهد متولیان آموزش‌وپرورش با درایت خود می‌توانند هر مشکلی را رفع کنند.

به گزارش ایرنا، هدف گذاری طرح آبا، جذب حداکثری بازماندگان از تحصیل و ارتقای نرخ پوشش تحصیلی افراد لازم التعلیم است که با اهتمام ویژه خیرین، استفاده از ظرفیت‌های موسسات بومی و محلی از طریق مدارس آموزش از راه دور مجری و تجهیزات آموزش‌های الکترونیکی محقق خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha