عملیات اجرایی پل جدید ماشلک نوشهر آغاز شد

نوشهر - ایرنا - عملیات اجرایی احداث پل دوم بر روی رودخانه ماشلک نوشهر در ضلع شرقی این شهر روز پنجشنبه با حضور رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و استاندار مازندران آغاز شد.

به گزارش ایرنا ، پل ماشلک با قدمت بیش از ۵۳ سال به دلیل عرض کم بویژه در هنگام حضور گردشگران باعث بروز ترافیک در محدوده شهری نوشهر می شود و به همین خاطر هم ساخت پل جدید یکی از مطالبات مردم در چند سال گذشته بوده است.

شهردار نوشهر در آئین آغاز عملیات اجرایی این پل گفت : پل دوم ماشلک به صورت ۲ قطعه جداگانه باند شمال و جنوب هر کدام به عرض ۱۶ متر و به طول ۴۰ متر ساخته خواهد شد.

علی امانی افزود : قرار است در مرحله اول باند جنوبی این پل تا اوایل بهار ساخته و زیر بار ترافیکی برود و بعد از تخریب پل قدیمی و عملیات اجرایی باند شمالی هم آغاز خواهد شد که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته باند شمالی تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت : برای ساخت این پل فلزی در مجموع ۳۲ شمع بتنی به ارتفاع ۳۰ متری احداث می شود.

شهردار نوشهر افزود : برای ساخت این پل  ۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که ۳۸ میلیارد تومان از منابع شهرداری نوشهر و بقیه نیز با توجه به قول های داده شده از منابع ملی و استانی تامین خواهد شد.

امانی گفت :  پیش از این مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای طرح مطالعاتی آن هزینه شد از محل اعتبارات دولتی پرداخت شددولت تدبیر و امید پرداخت شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha