شورای شهر به ساماندهی سه هزار معتاد متجاهر شیراز رای داد

شیراز-ایرنا-شورای اسلامی شهر شیراز، لایحه ساماندهی سه هزار نفر معتاد متجاهر متکدی و غیرمتکدی را به مبلغ ۱۰۸ میلیارد ریال تصویب کرد.

عصر یکشنبه و در یکصد و شصت و دومین نشست شورای اسلامی شهر شیراز، لایحه یک فوریتی شهرداری این شهر در باره تامین هزینه ساماندهی سه هزار نفر معتاد متجاهر متکدی و غیرمتکدی در مراکز مورد تایید بهزیستی به مدت چهار ماه و با رقم ۱۰۸ میلیارد ریال، بررسی شد که با کسب آرای لازم، به تصویب رسید.

متجاهر به کسی گفته می‌شود که کاری خلاف شرع را آشکارا و بی پرده انجام دهد.

بر اساس این مصوبه، شهرداری شیراز اجازه خواهد داشت که نسبت به تامین هزینه لازم از بودجه سال ۹۹، با رعایت آیین نامه مالی و معاملاتی شهرداری و صرفه و صلاح شهر اقدام کند و همچنین این نهاد مکلف شد که گزارش منظم اجرای مصوبه را به شورای اسلامی شهر شیراز ارسال کند.

همچنین در نشست امروز (بیست و سوم آذرماه ۹۹) شورای اسلامی شهر شیراز، طرح یک فوریتی جمعی از اعضای شورا، در باره مساعدت به تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز اعلام وصول شد و پس از بررسی با قید یک فوریت به دو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک ارسال خواهد شد.

طرح دیگری در این نشست از سوی جمعی از اعضای شورا، در مورد تهیه شیوه‌نامه ساماندهی انبارهای شهرداری به بررسی گذاشته شد که بر مبنای آن مقرر شد شهرداری شیراز لایحه ساماندهی انبارهای مرکزی، مناطق و سازمان‌های تابعه را بر اساس شیوه کنترل و نگهداری موجودی و با هدف کنترل هزینه و نگهداری شایسته از اموال شهرداری شیراز، ظرف مدت سه ماه پس از تصویب و ابلاغ این طرح، به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه کند.

نامگذاری معبری بنام شهید فخری زاده در شیراز

در ادامه جلسه امروز (یکشنبه) نامه رییس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورا در باره تعیین نام مکانی به نام دانشمند شهید محسن فخری‌زاده، مورد بررسی قرار گرفت که با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، نامگذاری پل زیرگذر واقع در خیابان شهید پیشرو به نام دانشمند شهید محسن فخری‌زاده به تصویب رسید.

شهید محسن فخری زاده معاون وزیر دفاع و رییس سازمان پژوهش و نوآوری‌های دفاعی کشور روز هفتم آذر ماه ۹۹ در منطقه آبسرد دماوند مورد هدف یک عملیات تروریستی قرار گرفت و به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha