۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۰
کد خبرنگار: 1020
کد خبر: 84139854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سهمیه گاز مایع در چهارمحال و بختیاری۴۶ کیلوگرم تعیین شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری از استقرار عامل توزیع گاز مایع در نقاطق فاقد شبکه گاز استان خبر داد و گفت: سهمیه گاز مایع برای هر خانوار در ماه ۴۶ کیلوگرم تعیین شده است.

جعفر سالاری نسب  روز سه شنبه از تحویل ۳۲۰ دستگاه پوز بانکی به عاملان توزیع سوخت فسیلی و گاز مایع در مناطق روستایی فاقد شبکه گاز خبر داد و اظهار داشت: با تجهیز سیستم الکترونیک در تحویل گاز مایع به  متقاضیان مجاز صنفی، روند استفاده غیرمجاز و غیر استاندارد خودروها از این نوع سوخت حذف شده است.

وی تصریح کرد: سرپرستان خانوارهایی که محل زندگی آنها در مناطق فاقد شبکه گاز طبیعی است و سایر متقاضیان گاز مایع، می‌توانند برای ارایه درخواست سوخت مورد نیاز به سامانه newtejaratasan.niopdc.ir  مراجعه کنند و پس از نام‌نویسی و دریافت رمز، با پرداخت ۹۷ هزار ریال نسبت به دریافت یک عدد سیلندر ۱۱ کیلوگرمی که سهمیه هر ماه چهار عدد و یک عدد سیلندر ۲ کیلوگرمی برای پخت و پز است، اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به نصب تجهیزات سوخت مایع در برخی خودروها بدون داشتن مجوزها و استانداردهای لازم، تاکید کرد: اختصاص گاز مایع به متقاضیان تنها براساس اطلاعات راستی‌آزمایی شده مندرج در سامانه مذکور ،صورت می گیرد.

وی، سهمیه گاز مایع استان را ماهانه ۲ هزار و ۶۰۰ تن اعلام کرد و افزود: شارژ اتوماتیک سهمیه از مهمترین مزیت‌های این طرح است.

سالاری نسب، از اختصاص یکهزار و ۳۰۰ لیتر سهمیه نفت سفید برای هر خانوار خبر داد.

به گفته وی، ۱۰ درصد از سوخت فسیلی استان نیز به بخش صنعت و بخش کشاورزی، مرغداری ها و دیگر بخش های کشاورزی اختصاص  دارد که در این زمینه نیز کمبودی احساس نمی شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری، میزان مصرف گاز در جایگاه‌های CNG این استان در سه ماهه نخست امسال را نیز  ۲۵ میلیون و ۳۱ هزار مترمکعب عنوان کرد و گفت: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳.۷درصد رشد داشته است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۷۹ هزار نفر است.


 
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha