۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84138696
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران ایلامی بسته بهداشتی دریافت می کنند

ایلام - ایرنا - رییس خانه مطبوعات ایلام گفت: جامعه رسانه و مطبوعات استان ایلام در آستانه فصل زمستان و سرد شدن هوا و به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتکل های کرونا، بسته بهداشتی ذریافت می کنند.

سامی شهباری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صاحبان قلم و رسانه در استان در بحران کرونا بخوبی پیام های جامعه پزشکی و ارکان ستاد کرونای استان را درخصوص بیماری کووید ۱۹ و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به مردم انتقال دادند.

وی افزود: رسانه ها با اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی در شرایطی که بحران کرونا جان وسلامتی مردم را تهدید می کند و کسانی با ساده انگاری، آن را جدی تلقی نمی کنند و باعث انتقال چرخه ویروس می شوند، مهمترین نقش و اثرگذاری بازدارنده را دارند.

شهبازی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و جامعه درمانی هستند، یادآور شد: اغلب مردم رسانه ها را قبول دارند چرا که روزنامه نگاران و خبرنگاران رسمی، موثق ترین منبع اطلاع رسانی به مردم هستند.

رییس خانه مطبوعات ایلام نقش صاحبان رسانه استان در آگاهی بخشی صحیح و مبارزه با شایعات و باورهای غلط را ممتاز و اساسی خواند و گفت: رسانه های رسمی استان اجازه ندادند برخی شایعات باعث کاهش میزان توجه مردم به خدمات واقعی جامعه پزشکی و دست اندرکاران مقابله با کرونا شود.

وی مراجعه مردم به رسانه های رسمی را یک امر قابل تعمق در استان دانست و تاکید کرد: این اعتماد باعث نشاط، بالندگی و تولید محتواهای فاخر می شود.

وی راه اندازی کارگروه تخصصی رسانه ای مقابله با کرونا در استان به صورت مجازی را یک ابداع بی بدیل در کشور خواند و افزود: این کارگروه که این روزها با حضور مدیران ارشد دستگاه های مسوول و قاطبه رسانه های رسمی استان شاهد ریل گذاری موفق در مقابله هوشمندانه با ویروس کروناست، محصول خرد جمعی و بخصوص تمهیدات ویژه استاندار ایلام و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است که در آن اعضای خانه مطبوعات استان نقش اساسی ایفا می کنند.

شهبازی ضمن قدردانی از استاندار ایلام در حمایت مادی و معنوی از جامعه بزرگ رسانه رسمی استان، گفت: در کنار این بذل محبت ها، متولیان و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام هم نگاه ویژه و سازنده ای به روزنامه نگاران و خبرنگاران دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha