۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84129835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۸ فقره مجوز کارت بازرگانی در استان سمنان ثبت شد

سمنان-ایرنا- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ١٠٨ فقره مجوز کارت بازرگانی امسال در این سازمان ثبت شد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا مداح روز دوشنبه در جلسه ای به منظور بررسی مشکلات صدور کارت بازرگانی در استان سمنان گفت: ۹۳ فقره کارت بازرگانی از ابتدای امسال گذشته از سال ٩٩ تا کنون صادر و یا تمدید شد. 

وی با اشاره به وضعیت مجوزهای کارت بازرگانی صادر شده در استان سمنان تصریح کرد: از این تعداد ، ۲۹ فقره صدور ، ۶۴ فقره تمدید ، ۴ فقره تعلیق و ۱۱ فقره نیز تغییر بود. 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از ثبت ۲۷۰۰ سفارش واردات کالا به استان در این مدت خبر داد و افزود: این تعداد سفارش واردات کالا به ارزش ۵۲۰ میلیون دلار در استان انجام شد. 

وی افزود: در این مدت بیش از ۳هزار پرونده ثبت سفارش واردات کالاهایی از قبیل ماشین آلات و تجهیزات مربوطه ، مواد اولیه مورد نیاز خط تولید واحدها ، محصولات شیمیایی ، مواد نساجی و مصنوعات مربوطه ، اجزا و قطعات لوازم خانگی ، محصولات فلزی ، قطعات خودرو ، مواد اولیه مربوط به تولید محصولات بهداشتی و شوینده، در استان مورد بررسی قرار گرفت. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha