دانشمند ایرانی با گلوله صهیونیسم و خائنان به امت اسلامی ترور شد

بغداد – ایرنا- ائتلاف «الفتح» عراق با تسلیت جنایت ترور دانشمند صنعت دفاعی کشورمان، صهیونیست ها را عامل این ترور معرفی و تاکید کرد که دانشمند ایرانی با گلوله صهونیست ها و خیانتکاران به امت اسلام به شهادت رسید.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ائتلاف الفتح به ریاست «هادی العامری» در بیانیه خود آورده است: این ائتلاف مراتب تسلیت و همدردی خود را به جمهوری اسلامی و مسئولان و ملت مقاوم و استوار آن به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند بزرگ ایرانی ابراز می‌دارد که با گلوله مزدوران صهیونیست‌ها و همدستان آنها و خیانتکاران به امت اسلامی و ارزش‌ها و هویت اسلامی و انسانی این امت به شهادت رسید.

این بیانیه افزود: ائتلاف الفتح تاکید می‌کند که این جنایت هرگز انقلاب را از ادامه راه خود در ایستادن قاطع و جدی و ثابت در برابر پروژه صهیونیستی و حامیان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی باز نخواهد داشت و این انقلاب با رهبری و محور تمدنی و ارزش‌های استوار و ملت شجاع خود همچنان سربلند و استوار خواهد ماند؛ ملتی که به دنیا آموخت چگونه ملت‌ها می توانند آزاد باشند و چگونه با صبر و شکیبایی و آگاهی نسبت به اسلام و ثابت قدم بودن درخصوص اصول و مبانی خود، کشوری مستقل و یک تجربه اسلامی پیشرو را ایجاد کنند..

به نوشته این بیانیه، شهادت این کارشناس مجاهد تنها بر عزم و انسجام مسئولان خردمند جمهوری اسلامی برای پاسخ در زمان و مکان مناسب خواهد افزود؛ بدون اینکه این جنایت ترور بر احساسات عمیق، مسئولیت عظیم و دغدغه آنها برای برقراری امنیت و صلح بین المللی در این منطقه مملو از درگیری‌ها در جهان تأثیر بگذارد.

بعد از ظهر روز جمعه ۷ آذر ماه عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

این اقدام تروریستی با محکومیت احزاب، نهادها، تشکل‌های اسلامی، شخصیت‌ها، سازمان‌ها و کشورهای مختلف روبرو شده است.

در عراق جریان‌ها و شخصیت‌های مختلف سیاسی و گروه‌های مقاومت اسلامی در بیانیه‌های مختلف، این ترور جنایتکارانه را محکوم کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha