نماینده پارلمان عراق شهادت فخری زاده را تسلیت گفت

بغداد - ایرنا - نماینده پارلمان عراق شهادت «محسن فخری زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و همه مسلمانان تسلیت گفت.

«یوسف الکلابی» نماینده پارلمان عراق امروز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بغداد تصریح کرد: ضایعه بزرگ و دردناک ترور فخری زاده دانشمند ایرانی را به حضرت صاحب الزمان (عج) و حضرت آیت الله «سید علی خامنه ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران و همه مسلمانان جهان، تسلیت می‌گویم.

وی افزود: خداوند متعال این دانشمند ایرانی را در گسترده رحمت واسعه خود قرار داده و با شهدا و صدیقین محشور کند.

این نماینده عراقی تصریح کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم که توفیق ادامه حرکت در مسیر حق و حقیقت و راه حضرت صاحب الزمان (عج) را به ما قرار دهد و از موحدان و منتظران این امام همام باشیم.

وی گفت: به خانواده فخری زاده دانشمند فقید تسلیت می‌گویم و از ملت عزیز ایران می‌خواهم که از دانشمندان حفاظت کنند، زیرا مرحله آینده، مرحله هوشیاری نسبت به مکر و فریبکاری قدرت‌های استکبار جهانی است.

بعد از ظهر روز جمعه، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

این اقدام تروریستی با محکومیت احزاب، نهادها، تشکل‌های اسلامی، شخصیت‌ها، سازمان‌ها و کشورهای مختلف روبرو شده است.

در عراق جریان‌ها و شخصیت‌های مختلف سیاسی و گروه‌های مقاومت اسلامی در بیانیه‌های مختلف، این ترور جنایتکارانه را محکوم کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha