۳ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۰۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84121234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور داوران و مربیان هاکی خوزستان در کلاس کنفدراسیون آسیا

اهواز - ایرنا - رییس هیات هاکی خوزستان از شرکت چند نفر از داوران و مربیان خوزستانی در کلاس‌های آنلاین بین‌المللی کنفدراسیون هاکی آسیا خبر داد.

امینه خجسته روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یک دوره کلاس آنلاین داوری و مربیگری بین‌المللی زیر نظر مدرسان کنفدراسیون هاکی آسیا (AHF) برگزار شد که ۶ مربی و داور خوزستانی از سوی فدراسیون در این دوره حضور داشتند.

وی افزود: در این دوره ۲ روزه که به همت کمیته آموزش و کمیته داوران فدراسیون هاکی در روزهای یکم تا سوم آذر برگزار شد، ۷۳ مربی و ۳۸ داور هاکی حضور یافته و در ۲ زمینه داوری و مربیگری هاکی چمن و هاکی سالنی مهارت و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

وی ادامه داد: در این دوره مدرسانی از هنگ کنگ، کانادا و مالزی، آموزش خود را ارایه دادند.

رییس هیات هاکی خوزستان گفت: منا مکوندی و محمود حاتمی فر در بخش داوری و مرضیه رحیمی، سمیه موسوی گورابی، زینب کعب عمیر و احمد خجسته در بخش مربیگری در این دوره حضور داشتند.

وی ادامه داد: حضور مربیان و داوران خوزستانی در این دوره‌ها باعث رشد و ترقی هاکی در خوزستان خواهد شد و از این طریق می‌توان به علم روز این رشته دسترسی پیدا کرد.

خجسته بیان کرد: پارسال قرار بود میزبان مسابقات لیگ یک کشور و اردوی تیم ملی هاکی باشیم که شیوع کرونا مانع از انجام این کار شد و بسیاری از برنامه‌های ما را مختل کرد.

وی افزود: با شیوع بیماری کووید ۱۹ در سطح خوزستان، برنامه‌های خود را از طریق فضای مجازی دنبال کردیم؛ با همکاری اداره کل ورزش و جوانان زمین هاکی موجود در اهواز را مرمت کردیم قو رار است به زودی عملیات ساخت خانه هاکی خوزستان را نیز آغاز کنیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha