۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 2554
کد خبر: 84110993
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرحله کشوری جشنواره قرآنی هدهد لغو شد

۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۵۵
کد خبر: 84110993
مرحله کشوری جشنواره قرآنی هدهد لغو شد

تهران- ایرنا- مرحله کشوری آزمون بخش معارفی جشنواره قرآنی هدهد که قرار بود امروز به صورت برخط در سراسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شود، به دلیل نقص فنی در سامانه مسابقات لغو شد.

به گزارش روز یکشنبه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرحله دانشگاهی بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی به عنوان پرمخاطب‌ترین بخش با مشارکت ۵۴ هزار نفر برگزار شد. قرار بود مرحله کشوری این آزمون امروز ۲۵ آبان ماه از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به صورت برخط برگزار شود، اما به دلیل بروز نقص فنی در سامانه آزمون مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت لغو شد. 

در آزمون مرحله کشوری بخش معارفی جشنواره قرانی هدهد، هزار و ۴۹۴ نفر رقابت می کنند که از این تعداد ۴۴۰ نفر دانشجو، ۳۱۹ نفر استاد و ۷۳۵ نفر کارمند هستند.

زمان شرکت در آزمون مرحله کشوری بخش معارفی جشنواره بیست‌ وپنجم قرآن و عترت دانشگاهیان کشور ۱۸ دقیقه است و شرکت کنندگان پس از آغاز مسابقه در ساعت ۱۲:۳۰ تنها ۱۸ دقیقه فرصت دارند در آزمون شرکت کنند.

این آزمون در ۱۰ رشته بخش معارفی از جمله آشنایی با احادیث اهل بیت (ع)، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با سیره معصومین (ع)، حفظ موضوعی قرآن کریم و احکام، پرسمان معارفی، سبک زندگی قرآنی و نماز  برگزار می شود. برگزیدگان در این مرحله از جشنواره در هر رشته سه نفر هستند که شرکت کنندگان باید حداقل ۸۰ درصد نمره آزمون را برای قبولی در آزمون کسب کنند.

به گزارش ایرنا، آزمون بخش معارفی بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت، ۲۲ مهرماه و به صورت مجازی در سراسر کشور برگزار شد که بسته به شرایط هر دانشگاه، امکان برگزاری آزمون به صورت مجازی و حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وجود داشت.

این آزمون در ۱۰ رشته بخش معارفی از جمله آشنایی با احادیث اهل بیت (ع)، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با سیره معصومین (ع)، حفظ موضوعی قرآن کریم، احکام، پرسمان معارفی، سبک زندگی قرآنی و نماز برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha