خط تولید ماسک سه لایه در شهرک صنعتی بندرعباس به بهره‌برداری رسید

بندرعباس- ایرنا- خط تولید ماسک سه لایه ویژه کودکان و بزرگسالان جمعه شب با حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

وزیر صنعت،معدن وتجارت در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: با افتتاح این واحد، ظرفیت تولید ماسک سه لایه در استان هرمزگان به ۲ برابر رسید.

علیرضا رزم حسینی افزود: میزان سرمایه گذاری این واحد ۸۶ میلیارد ریال است که با چهار خط تولید می‌تواند روزانه ۵۰۰ هزار عدد ماسک را تولید کند.

وی بیان داشت: این خط تولیدی ماسک ظرفیت اشتغال ۴۰ نفر را به صورت مستقیم وغیرمستقیم فراهم کرده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: ماسک‌های تولیدی این واحد بدون دخالت دست و به صورت اتوماتیک و در ۲ سایز کودک و بزرگسالان تولید می‌شود.

رزم حسینی گفت: تولید ماسک کودک یکی از نیازهای هرمزگان است که با بهره برداری از این واحد نیاز استان رفع خواهدشد.

شرکت «آلومینیوم بندرسمراد هرمزگان» خط تولید جدید خود را برای ماسک یکبارمصرف بهداشتی با ظرفیت تولید ۱۴۰ میلیون عدد ماسک در سال اختصاص داده است.

کامپاند و گرانول پلیمری با ظرفیت ۶ هزار تن در سال و ورق آلومینیومی روکش شده با ظرفیت چهار هزار و ۱۴۰ تن در سال از محصولات قبلی شرکت آلومینیوم بندرسمراد هرمزگان است.

علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن وتجارت عصر جمعه در راس هیاتی به منظور بازدید و افتتاح طرح‌های صنعتی و تولیدی هرمزگان و بررسی مشکلات صنایع این استان وارد بندرعباس شد.

رزم حسینی همچنین در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان شرکت می‌کند و ضمن بازدید میدانی از گمرکات و بنادر بندرعباس و ارزیابی مشکلات موجود در فرآیند ترخیص کالاهای اساسی، درنشستی با حضور مدیران  گمرک و بنادر و سایر مدیران اقتصادی هرمزگان، راهکارهای سرعت بخشی در انجام امور و روند ترخیص کالاها را بررسی می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha