تمامی فعالیت‌های حوزه‌های علمیه استان مرکزی غیرحضوری شد

اراک - ایرنا - معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: تمامی فعالیت‌های حوزه‌های علمیه این استان به دلیل شیوع موج سوم کرونا در استان به صورت غیرحضوری دنبال می‌شود.

حجت‌الاسلام «حامد زمانی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تحصیل طلاب جدید در اوایل سال تحصیلی به صورت نیمه‌حضوری بود اما به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان فعالیت آن نیز نیز غیر حضوری شد.  

وی ادامه داد: همچنین تحصیل طلاب سطوح دوم، سوم و چهارم حوزه‌های علمیه استان مرکزی به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیر حضوری و با استفاده از فضای مجازی انجام می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه استان مرکزی اظهار داشت: اساتید حوزه‌های علمیه این استان مطالب درسی خود را در بانک جامع معاونت آموزش کل حوزه‌های علمیه کشور قرار می‌دهند تا ضمن استفاده طلاب از این مطالب، فعالیت اساتید نیز ارزیابی شود.

حجت‌الاسلام زمانی اضافه کرد: ۳۸۹ نفر امسال برای ورود به حوزه‌های علمیه استان مرکزی ثبت‌نام کردند که پس از برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری ۱۴۸ نفر پذیرش شدند.

وی ادامه داد: از مجموع پذیرفته‌شدگان حوزه‌های علمیه استان مرکزی ۳۳ نفر در سطح سه و بقیه در سطح ۲ تحصیل می‌کنند و در سال جاری به کسب علوم دینی در حوزه‌های علمیه استان می‌پردازند.

بیش از ۸۵۰ طلبه مرد در ۱۲ حوزه علمیه در نقاط مختلف استان مرکزی تحصیل می‌کنند.

بر اساس اعلام سیما سادات‌لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر روز  ۱۱ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هفت هزار و ۷۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۳۸۹ نفر بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۲۰ هزار و ۴۹۱ نفر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha