۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۳
کد خبرنگار: 2784
کد خبر: 84076957
T T
۱۴ نفر

برچسب‌ها

اهمیت دادن به نماز از بسیاری انحرافات جلوگیری می‌کند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: اهمیت دادن به اقامه نماز به خصوص از سوی جوانان مانع از گرایش آنها به بسیاری از انحرافات می‌شود.

فتح الله حقیقی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه ستاد اقامه نماز با اشاره به لزوم ارائه طرح های مناسب و جذاب برای گرایش جوانان بویژه در فضای مجازی، اظهار کرد: باید با استفاده از برنامه‌های نوآورانه به طور غیرمستقیم جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها را با فرایض دینی و نماز انس بیشتری دهیم تا این مهم را در بین خانواده ها پایدار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: گروهی از کارشناسان از ستاد اقامه نماز با مطالعه و بررسی های دقیق طرح های عملیاتی جهت استفاده از فرصت فضای مجازی برای ترویج نماز ارائه دهند چراکه بسیاری از برنامه ها را می توانیم از همین راه برای جوانان و همه مردم ارائه دهیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه اقدامات ارزشی مورد حمایت قرار دارد، افزود: همه افراد در این زمینه که نماز و به جا آوردن فرایض دینی در انسان حس آرامش ایجاد می کنند هم نظر هستند و زمانی به اهداف مهم خود در حوزه برپایی نماز دست می یابیم که همه مدیران با علاقه و آمادگی کامل در این عرصه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به درخواست اعضای ستاد اقامه نماز در زمینه اختصاص زمین برای احداث ساختمان در خور شان این ستاد در استان، تصریح کرد: هفته آینده تحویل زمین به منظور احداث ستاد اقامه نماز استان عملیاتی می شود و باقی اقدامات توسط مسوولان ستاد پیگیری شود.

استاندار زنجان در زمینه درخواست احداث نمازخانه های بین راهی، یادآور شد: ابتدا باید نمازخانه های بین راهی موجود در استان شناسایی، ساماندهی و ارزیابی شود تا اگر محل مناسبی ندارد اقدامات لازم برای بهبود آن انجام علاوه بر این برآورد نیاز شود تا پس از طرح در جلسات کارهای لازم برای ایجاد این محل ها انجام شود.

حقیقی با اشاره به ارزیابی های انجام شده در زمینه عملکرد مدیران در حوزه برپایی نماز، تاکید کرد: در ارزیابی ادارات که توان و عمل یک مدیر را نشان می دهد، تعداد جلسات ملاک و مد نظر ما قرار ندارد بلکه شخصی که کفایت دارد و کار عملیاتی و اجرایی به دنبال جلسه ای انجام داده آن مدیر نمونه است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha