۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۱
کد خبر: 84073073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک واحد آموزشی در قلعه‌گنج به بهره‌برداری رسید

کرمان - ایرنا - دبستان ۶ کلاسه محدثه در روستای میان‌شهر از توابع شهرستان قلعه‌گنج با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان امروز (دوشنبه) به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدرسه ۶ کلاسه محدثه روستای میان شهر با زیربنای ۴۸۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

اعتبار مورد نیاز ساخت این واحد آموزشی در قلعه گنج دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات دولتی تامین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی در آیین افتتاح این واحد آموزشی حضور داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح واحد آموزشی ۶ کلاسه در قلعه گنج از آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۳۰۹ مدرسه در قالب یکهزار و ۴۳۲ کلاس درس طی ۲ سال اخیر در این استان خبر داد.

احمد اسکندری نسب گفت: ۳۲۰ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان کرمان وجود داشت که ۲۹۰ پروژه آموزشی تاکنون تکمیل شده و مابقی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به نقش موثر فضای آموزشی استاندارد و مطلوب در تسهیل فرایند یاددهی یادگیری تصریح کرد: طی سه سال اخیر ۳۱ مدرسه در قالب ۲۲۰ کلاس درس در شهرستان قلعه گنج کلنگ زنی شده یا به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهرستان قلعه گنج نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آستانه ورود به روستای میان شهر به دیدار خانواده شهید علی بازگیر رفت و از همسر این شهید بزرگوار با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha