خدمت به مردم بدون باندبازی سیاسی باید در اولویت همه خدمتگزاران باشد

کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید باندبازی سیاسی و گروه‌بازی‎‌ها را کنار گذاشت و تنها به فکر خدمت به مردم باشیم، گفت: در آستانه گذر از مرحله مهمی از انقلاب هستیم که با تدبیر مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید آسایش را به مردم هدیه خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، حسین خوش اقبال عصر چهارشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری کنگاور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و علمای فقید این شهرستان با بیان اینکه این انقلاب و نظام اسلامی به راحتی به دست نیامده و باید در انتصابات، شهدا را الگوی خود قرار دهیم، افزود: امام خمینی (ره) نسبت به انتخاب مدیران و انتصابات بسیار حساس بودند.

او در ادامه با بیان اینکه دشمن در طول یک قرن گذشته بی سابقه ترین تحریم های تاریخ را بر ما اعمال کرده، تاکید کرد: باید تلاش کنیم در این شرایط سخت رضایتمندی مردم را به دست بیاوریم. 

معاون استاندار کرمانشاه با تقدیر از زحمات و خدمات «خیرالله خزایی» فرماندار سابق کنگاور برای «فرزاد الماسی» سرپرست جدید فرمانداری آرزوی توفیق کرد و یادآور شد: نباید فراموش کنیم که مردم ولی نعمت ما هستند و در این شرایط سخت همراهی مسئولان و مجموعه مدیران برای رفع مشکل مردم بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

خوش اقبال همچنین گفت: باید توجه داشته باشیم که جایگاه مردم در تصمیم گیری ویژه دیده شود و زمانی عملکرد موفقی خواهیم داشت که مردم را در صحنه و همراه خود داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: شهرستان کنگاور با داشتن مردمانی شهیدپرور و انقلابی قله رفیع دینداری و ارزش های اسلامی است.

او با بیان اینکه بیشترین دوران خدمت من در فرمانداری کنگاور بوده، تصریح کرد: نام نیک افرادی که خدمت می کنند و رضایتمندی مردم را جلب می کنند از خاطره ها فراموش نخواهد شد.

موفقیت مدیران مرهون پایین کشیدن فیتیله سیاسی کاری است

امام جمعه کنگاور هم در این نشست اظهار داشت: کرسی مدیریتی موفق مرهون پایین کشیدن فیتیله سیاسی کاری و بالا بردن فیتیله کار و اجرای پروژه های عمرانی خواهد بود.

حجت الاسلام «علی‌محمد لروند» در ادامه از پاسخگویی مستمر استاندار کرمانشاه که بسیار علمی و منطقی پاسخ مشکلات مردم را می دهند، تشکر کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۶۶ رزمایش کمک های مومنانه در دفتر امام جمعه کنگاور انجام شده، بیان کرد: در این شهرستان وفاق خوبی در بین مدیران کنگاور وجود دارد و این فرصت بسیار خوبی برای توسعه شهرستان است.

امام جمعه کنگاور همچنین با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین بزرگترین اجتماع بشریت است و مردم کنگاور امسال از نعمت پیاده روی محروم شدند ولی با سخاوت های مثال زدنی خود به کمک اقشار ضعیف و آسیب دیده از کرونا جامعه آمدند.

وی در ادامه تاکید کرد: کنگاور نیاز به مدیریت جهادی دارد تا یک صنعت مادر در این شهر ایجاد شود.

حجت الاسلام لروند تصریح کرد: کنگاور اسیر تبعیض است به گونه ای که در واگذاری سیلوهای کرمانشاه و سنقر کلیایی که همزمان با کنگاور آغاز شده بود لغو ولی سیلو کنگاور به بخش خصوصی واگذار شد و سازمان خصوصی سازی در بحث واگذاری هیچ جواب قانع کننده ای به مردم نداد.

حجت الاسلام لروند در ادامه افزود: مهمترین کار بر زمین مانده کنگاور تکمیل ساخت سد آناهیتا و جذب اعتبار برای تکمیل آن است.

اولویتم رونق بخشی به مشکلات اقتصادی مردم کنگاور است

سرپرست جدید فرمانداری کنگاور هم در این مراسم با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: از حسن اعتماد استاندار و معاون سیاسی استانداری برای خدمت به مردم شریف کنگاور که به عنوان شهر تدین و تمدن مشهور است، تشکر می کنم.

«فرزاد الماسی» افزود: کار کردن در شهری که آن را به شهر حاج آقا بزرگ عراقی می شناسند سخت و توسعه چندین برابر نسبت به دیگر شهرها را می طلبد که تمام تلاش خود برای این مهم به کار خواهم گرفت.

وی گفت: سعی می کنیم با تعامل سازنده با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان و شورای تامین و شورای اداری گام های مثبتی هم جهت با سیاست های نظام و دولت تدبیر و امید برداریم.

الماسی اولویت نخست خود در شهرستان کنگاور را رونق بخشی به مسائل معیشتی و اقتصادی مردم عنوان کرد.

شهرستان کنگاور با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha