سرپرست جدید فرمانداری کنگاور معرفی شد

کرمانشاه – ایرنا – سرپرست جدید فرمانداری کنگاور روز پنجشنبه در مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه معارفه و از فعالیت‌های فرماندار سابق این شهر تقدیر شد.

به گزارش ایرنا، استاندار کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کنگاور اظهار داشت: وظیفه خود می دانم از همه افرادی که تاکنون مسئولیتی داشته از جمله فرماندار سابق کنگاور و به مردم خدمت کرده اند تشکر کنم.

«محمدطیب صحرایی» افزود: بر اساس آیات و روایات آموخته ایم که آنچه برای خدا باشد می ماند و آنچه برای غیرخدا باشد نمی ماند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب امام خمینی (ره) ما را زنده کرده و امروز دور هم جمع شدن ما مدیون زندگی است که حضرت روح الله به ما ارزانی داشته است.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به نامه حضرت علی به مالک اشتر در خصوص فرمانروایی خطاب به سرپرست جدید فرمانداری کنگاور گفت: مسئولیت طعمه ای نیست که به آن دست پیدا کنیم بلکه امانتی است بر گردن فرد که روزی باید پاسخگوی اعمال خود باشد.

صحرایی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم که سرباز انقلاب و نوکر مردم باشیم، اظهار کرد: این به به و چه چه و آفرین ها برای فرد نمی ماند، بلکه آنچه فرد مسئولیت پذیر برای خدا انجام دهد، ضامن رهایی و نجات روز واپسین خواهد بود.

سرپرست جدید فرمانداری کنگاور معرفی شد

در ادامه از خدمات «فرزاد الماسی» فرماندار سابق کنگاور تقدیر و «ایرج صادقی» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کنگاور معارفه شد.

از جمله سوابق اجرایی ایرج صادقی می توان به بخشداری کنگاور، معاون مدیر کل دفتر روستایی وامور شوراهای استانداری کرمانشاه، معاونت شهرداری کنگاور و کارشناس مسئول سیاسی امنیتی و انتخابات شهرستان کنگاور اشاره کرد.

سرپرست جدید فرمانداری کنگاور معرفی شد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha