کرونا جان ۶۴۵ تن را در همدان گرفت

همدان- ایرنا- روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شیوع ویروس کرونا در هفت و نیم ماه گذشته موجب مرگ ۶۴۵ تن در این استان شده است.

دکتر محمد طاهری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: چهار هزار و ۸۰۲ تن در این استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به این ویروس مبتلا شدند که از این تعداد سه‌هزار و ۸۸۱ تن بهبود یافتند.

وی اضافه کرد: یک هزار و ۹۵۱ تن در شهرستان همدان، ۹۰۱تن در ملایر، ۴۹۸ تن در نهاوند، ۳۱۶ تن در شهرستان بهار، ۳۱۳ تن در کبودراهنگ، ۲۵۴ تن در تویسرکان، ۲۳۶ تن در ۲ شهرستان رزن و درگزین، ۱۱۷ تن در اسدآباد و ۷۱ تن در فامنین به ویروس کرونا مبتلا شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه ۱۴۶ تن از بیماران مبتلا به این ویروس مربوط به خارج از استان هستند که در همدان بستری شدند افزود: ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ مورد مثبت مبتلا به کرونا در همدان ثبت شده است.

طاهری بهترین راه عبور از پیک سوم شیوع کرونا را رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در تجمع‌ها دانست.

وی همچنین حضور در مکان های بدون تهویه مناسب، حضور در تجمع ها، استفاده نکردن از ماسک و بی‌اعتنایی به پروتکل‌های بهداشتی را عامل افزایش شمار مبتلایان به کرونا در همدان عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha