۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84060516
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فریم به فریم با پرسپولیس و پاختاکور؛ ۵۱۳ روز قبل

تهران- ایرنا- پرسپولیس و پاختاکور بعد از ۵۱۳ روز بار دیگر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایرنا،‌ تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در حالی امشب(چهارشنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند که ۵۱۳ روز قبل در دور گروهی مسابقات سال ۲۰۱۹ در تاشکند برای آخرین بار رو در روی هم قرار گرفته بودند.

در آن مسابقه پرسپولیس با ترکیبی متفاوت به آنچه امشب به میدان می‌رود در زمین حاضر شده بود. از آن تیم در ترکیب کنونی تنها ۶ نفر می‌توانند بازی کنند و احتمالا ۲ نفر فیکس خواهند بود. مهدی شیری، امید عالیشاه، سید جلال حسینی، احمدنوراللهی، سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا همراه پرسپولیس هستند ولی احتمالا فقط سیامک و احمد در ترکیب اصلی حاضر خواهند بود. نفراتی چون سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند و علی علیپور به صورت قطعی جدا شده‌اند و محمد نادری به همراه محسن ربیع‌خواه هم در کنار تیم حضور ندارند و امکان انجام بازی برایشان وجود ندارد.

در آن مسابقه تیم ازبکستانی با تک گل ایگور سرگیف در دقیقه ۸۶ به برتری رسید. پاس گل توسط دراگان چران داده شد. در ادامه تصاویری جذاب از این بازی را مشاهده می‌کنید. سرمربی پرسپولیس در آن مسابقه برانکو ایوانکوویچ بود و هدایت تیم پاختاکور به عهده سرمربی کنونی این تیم شوتا آرولادزه بود. سرمربی گرجستانی که امشب به خاطر ابتلا به ویروس کرونا کنار زمین حضور ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha