۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۴۸
کد خبرنگار: 1020
کد خبر: 83918913
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امسال طرح هادی ۹۸ روستا در چهارمحال و بختیاری  اجرا می‌شود

شهرکرد- ایرنا-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرحهای هادی در روستاها از سوی دولت گفت : امسال طرح هادی ۹۸روستای این استان با اعتباری افزون بر ۲۲۵ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری، سهراب رئیسی، مجموع اعتبار تخصیص یافته برای طرح تهیه بازنگری و طرح هادی مناطق روستای این استان در سال جاری را  ۲۹۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای طرح هادی ۹۸ روستای یاد شده نیز در قالب این اعتبار تخصیصی گنجانده شده است.

به گفته وی، از میزان اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال اختصاص یافته ۱۱۲میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال مربوط به اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان و ۱۴۲میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال مربوط به اعتبارات ملی است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: از مجموع این طرح‌ها، یک مورد ساماندهی گلزار شهداست که با اعتبار یک میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال امسال اجرا می‌شود.

به گفته وی،امسال ۷۵ طرح هادی روستایی با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال به عنوان پروژه‌های تهیه و بازنگری به سازمان برنامه و بودجه  استان ارسال شد که در مرحله مبادله موافقت‌نامه است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۹۷۹ هزار نفر جمعیت ۱۰ شهرستان و بیش از ۸۰۰ روستا و آبادی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha