۲۶ طرح هادی روستایی در چهارمحال وبختیاری افتتاح شد

شهرکرد- ایرنا- ۲۶ طرح هادی روستای چهارمحال و بختیاری روز سه‎شنبه با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره‌برداری شد.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال وبختیاری گفت: برای اجرای این طرح هادی روستایی در منطقه مشایخ بخش ناغان شهرستان کیار و همچنین روستای دزک بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سهراب رئیسی عصر سه‌شنبه در آیین افتتاح طرح های هادی روستایی استان افزود: تاکنون در استان بیش از ۶۶ هزار سند روستایی و  ۸ هزار سند شهری صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر اینکه بیشتر فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته شده در بنیاد مسکن استان در دولت تدبیر و امید بوده است، افزود:  در ۴ سال گذشته بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش بنیاد مسکن استان هزینه شده است.

به گفته وی، در این مدت ۵.۵ میلیون مترمربع سطوح روستای استان نوسازی و بیش از ۲۰ هزار قطعه زمین روستایی به متقاضیان واگذار شده است.

وی به مقاومسازی ۴۰ هزار واحد روستایی در استان با اعتباری بیش از ۵۰۰میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: در سال های ۹۲ تا ۹۴ در استان ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانمی به بنیاد مسکن استان اختصاص داده شده بود که این میزان سال ۳ گذشته رشد ۴۷۰ درصدی داشته است.

رئیسی اعتبارات عمرانی ۲ سال گذشته و سالجاری در بنیاد مسکن استان را بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:  اجرای فعالیت های عمرانی بنیاد مسکن استان ۱۱ درصد از میانگین کشور بالاتر است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۹۴۷ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و بیش از ۸۰۰ روستا و آبادی دارد.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha