۱۳ کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد تحت درمان هستند

یاسوج- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۲ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان (بیمارستان شهید جلیل یاسوج) بستری بوده که از این تعداد ۸۰ نفر مبتلای قطعی و ۱۳ نفر بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

پرویز یزدان پناه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار، شمار قربانیان کرونا دراستان به ۷۱ نفر رسیده که درصد بسیار بالایی از آن ها دارای بیماری زمینه ای بوده اند.

وی افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۵۸۰ مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: گذشتن از برهه حساس و خطرناک ایام کرونا نیازمند رعایت دستورالعمل های بهداشتی فردی و اجتماعی به شیوه صحیح است.

یزدان پناه از هم استانی ها خواست فاصله فیزیکی خود را رعایت، از حضور در تجمعات و مراسمات ترحیم، تشییع، عروسی و دورهمی ها خودداری کرده و چنانچه مجبور به حضور در مکان های سربسته و شلوغ هستند فاصله حداقل یک و نیم متری را رعایت و از ماسک استفاده کنند.

وی ابراز داشت: هم اینک این بیماری درمان قطعی  ندارد و باید در پیشگیری از ابتلا به آن گام برداشته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مبارزه  با کرونا و تداوم  روند کنترل آن نیازمند همراهی بیش از پیش مردم استان در زمینه رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی است.

وی عنوان کرد: شرایط استان از نظر ابتلا به کرونا بحرانی و هشدار دهنده بوده و در صورت ادامه این روند به نقطه اوج بیماری نزدیک خواهیم شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha