۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۴۲
کد خبر: 83896305
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

غیر اقتصادی شدن قاچاق و تحریم ها فرصتی برای پویایی تولید داخلی است

ساوه - ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: در شرایط کنونی فعالیت های قاچاق دیگر اقتصادی نیست و این عامل در کنار تحریم های ظالمانه سبب شده تا فرصتی مغتنمی برای پویایی تولیدات داخلی ایجاد شود.

«بهروز اکرمی» روز سه شنبه در بازدید از یک واحد تولید چرم و فوم در شهر صنعتی کاوه به خبرنگاران، گفت:امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید نامگذاری شده و در شرایطی برای تحقق این مهم تلاش می کنیم که در حوزه افزایش نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی با اشاره به بازدید امروز از یک واحد تولید انواع روکش های چرم و فوم های صنعتی در شهر کاوه، گفت: این کارخانه تهدیداتی مانند افزایش نرخ ارز و تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد و با ایجاد یک خط جدید نسبت به تحقق برنامه جهش تولید موفق عمل کرد.
اکرمی گفت: اگر نگاهمان به ظرفیت های داخلی و حمایت از صنعتگران باشد، حتما قادر به شکست تحریم ها و کاهش مشکلات خواهیم بود.
معاون استاندار مرکزی گفت: مسئولان استان با برنامه ریزی مدون، بازدیدهای ادواری از حوزه صنایع و حمایت از تولیدکنندگان تلاش می کنند که جهش تولید مدنظر مقام معظم رهبری را در سطح استان محقق نمایند.

کاهش مشکلات کارگری در استان مرکزی
رئیس کمیسیون کارگری استان مرکزی اظهار داشت: امسال بر اساس آمارهای موجود و دقیق در زمینه مشکلات کارگری با کاهشی محسوس نسبت به سال گذشته مواجه هستیم و شمار واحدهای دارای این مشکلات نیز کم شده است.
وی گفت: وضعیت رو به رشد واحدهای صنعتی در حوزه تولید و کاهش مشکلات کارگری باید به مردم منعکس شود تا به آینده کشور امیدوار شوند.
اکرمی اظهار امیدواری کرد: در استان مرکزی که منطقه ای صنعتی است، با تلاش مدیران، صنعتگران و اتکا به اراده مردم شاهد جهش تولید و کاهش مسائل حوزه کارگری باشیم.

شهرستان ساوه دارای ۶۰۰ واحد تولیدی با اشتغال افزون بر ۴۵ هزار نفر است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha