۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۴۵
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 83885421
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکلیف تعاونی‌های اراضی عظیمیه قزوین باید مشخص شود

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تکلیف تعاونی‌های مسکن اراضی عظیمیه قزوین باید هرچه زودتر مشخص شود.

فاطمه محمدبیگی روز یکشنبه در نشست با جمعی از اعضای تعاونی اراضی عظیمیه افزود: بیش از سه دهه است که تعیین تکلیف این زمین ها انجام نشده در حالی که بیشتر اعضای تعاونی های را کارگران و اقشار متوسط و ضعیف تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز برخی از کسانی که سال ها پیگیر حق خود در خصوص این زمین ها بودند در بین ما نیستند و فوت کرده اند اما بی شک صدای اعضای این تعاونی ها خواهیم بود تا حقوق آنها لحاظ شود. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در طول این مدت براساس اسناد و مدارکی که به دست بنده رسیده با وجود پیگیری های بسیار اعضا هنوز برخی از مشکلات اراضی ۳۳٠ هکتاری عظیمیه حل نشده است و ارائه خدمات به آن با چالش‌های جدی مواجه است.

محمدبیگی با اشاره به اعلام دستگاه های خدمات رسان مانند آبفا در خصوص عدم امکان خدمات دهی به اراضی عظیمیه تا اطلاع بعدی،افزود: اگر مسوولان امر امکان ارائه خدمات شهری و زیربنایی به این منطقه را نداشتند باید پرسید که چرا این اراضی قطعه‌بندی شده است؟

وی ادامه داد: تسریع در روند رسیدگی به مسایل اراضی عظیمیه توسط مسئولان ذی ربط می‌توانند گامی در مسیر پاسخگویی به مطالبات اعضای تعاونی‌های این زمین ها باشد. 

محمدبیگی با بیان اینکه مطالبات تعاونی های عظیمیه را در سطح استان و ملی پیگیری خواهم کرد، گفت: تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک با استاندار و مسئولان دستگاه های مربوطه در خصوص بررسی مسایل اراضی عظیمیه نشستی برگزار کرده و در آن مطالبات تعاونی ها را مطرح کنیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha