۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83857900
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۲۰۰ بسته گوشت مرغ بین نیازمندان مهابادی توزیع شد

مهاباد- ایرنا- مسوول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مهاباد گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ بسته حاوی گوشت مرغ در راستای حمایت از نیازمندان، در این شهرستان توزیع شد.

محمد ارجمندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته‌ها شامل ۲ عدد مرغ بود که برای تهیه آن بیش از ۷۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به شناسایی و معرفی نیازمندان توسط متولیان کانون‌های مساجد مهاباد بیان کرد: این بسته‌های معیشتی پس از تعیین مساجد معین از طریق ۱۶ مسجد توزیع شد و برخی اسامی واجد شرایط که پیشتر موفق به دریافت بسته‌های معیشتی نشده بودند، این بسته‌ها را دریافت کردند.

مسوول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مهاباد اظهار داشت: خرداد ماه گذشته نیز هزار بسته معیشتی توسط این نهاد و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بین نیازمندان و خادمان مساجد این شهرستان توزیع شد.

ارجمندی ادامه داد: پیش از این نیز ۴۰۰ بسته معیشتی توسط خیّران کانون‌های مساجد بین ۲ مرکز نیکوکاری «باران رحمت» و «ندای رحمت» که به‌صورت منطقه‌ای با مساجد محلات همکاری می‌کنند توزیع شده بود.

با توجه به شیوع کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بازار بسیاری از اقشار کم‌درآمد جامعه از جمله کارگران، دستفروشان و افراد روز مزد که دچار مشکل مالی شده‌اند، اقدام خیرخواهانه خیران در این روزها قابل ستایش است.

پنج‌هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی هم‌اکنون با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha