بخش جدید بیماران کرونایی در بیمارستان علی بن ابی‌طالب(ع) زاهدان راه‌اندازی شد

زاهدان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بخش شماره سه بحران کرونا در بیمارستان علی بن ابی‌طالب (ع) زاهدان در پی افزایش روند مبتلایان به این ویروس در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد.

دکتر محمد هاشمی شهری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به اینکه سیر بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان فزاینده است و روز بروز بر آمار موارد مثبت آزمایشگاهی افزوده می‌شود در حوزه درمان با تمامی توان و با مشارکت تیم‌های سلامت استانداردترین خدمات درمانی را به بیماران ارائه می‌دهیم.

وی ادامه داد: بخش شماره سه بحران کرونا دارای ۲۰ تخت بستری بوده که با راه‌اندازی این بخش تعداد تخت‌های بستری بخش‌های کرونا در بیمارستان علی بن ابی‌طالب(ع) زاهدان به ۶۵ مورد افزایش پیدا کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: هم‌اینک چند بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری هستند که همکاران ما در حال ارائه خدمات درمانی به این عزیزان هستند.

وی تاکید کرد: رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی سبب شیوع مجدد و افزایش آمار کرونا در سیستان و بلوچستان شده است.

براساس آخرین آمار  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز ۱۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۲۱ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۳۰ هزار و ۲۱۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۹۵۸ نفر رسید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha