۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰
کد خبر: 83830999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش و پرورش خلخال کمبود نیرو دارد

۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰
کد خبر: 83830999
آموزش و پرورش خلخال کمبود نیرو دارد

اردبیل - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: کمبود نیروی انسانی بزرگترین چالش پیش روی این اداره در سال تحصیلی آینده است.

به گزارش ایرنا ،سخاوت بیرامی روز سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال افزود: دستگاه تعلیم و تربیت خلخال ۱۷۵ نیروی انسانی در بخش‌های مختلف آموزشی ، تربیتی کمبود نیرو دارد که در صورت تامین نشدن آن با چالش جدی مواجه خواهد شد.

وی گفت: برغم مکاتبات مختلف با مرکز استان در خصوص حل مشکل کمبود نیروی انسانی برای سال تحصیلی آینده امسال فقط ۶ نفر از دانشگاه تربیت معلم ،۱۵ نفر از محل ماده ۲۸ و چهار نفر نیز سرباز معلم جذب آموزش و پرورش خلخال خواهند شد که در هیچ شرایطی مشکل کمبود نیروی انسانی دستگاه تعلیم و تربیت خلخال را برطرف نمی‌کند.

وی اظهارداشت: در حالی که هر سال به تعداد دانش‌آموزان این منطقه اضافه شده و وسعت کار دستگاه تعلیم و تربیت بزرگ‌تر می‌شود، آموزش و پرورش به جای افزایش نیروی انسانی بدلیل محدودیت‌های موجود در بخش جذب نیرو و استخدام روز به روز در حال کوچک شدن است.
بیرامی با بیان اینکه با توجه خاص دولت به بحث فضاهای آموزشی مشکل کمبود فضای آموزشی و تجهیز مدارس به امکانات آموزشی جدید تا حدی برطرف شده، افزود: کمبود نیروی انسانی با توقع مردم در مسیر ارتقای سطح تحصیلی در مدارس این منطقه همخوانی ندارد.
وی با بیان اینکه هنوز هیچ بخشنامه‌ای از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص چگونگی برگزاری طرح اوقات فراغت تابستان امسال به شهرستان‌ها ارسال نشده ، گفت: حتی در صورت ابلاغ این بخشنامه و لزوم اجرای آن طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان امسال با توجه به حاکمیت شرایط کرونایی متفاوت از سال‌های گذشته خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش خلخال افزود: هنوز افزایش شهریه دانش‌آموزی در مدارس غیردولتی از سوی مرکز استان به این شهرستان ابلاغ نشده ولی احتمال افزایش ۱۷ تا ۳۳ درصدی شهریه به تناسب امکانات آموزشی و رفاهی مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه حقوق معوقه مزایا و حق بیمه بیکاری شاغلین در مدارس غیردولتی خلخال با پیگیری‌های صورت گرفته پرداخت شده ، گفت: مدارس غیردولتی و یا مدارسی هیات امنایی دولتی خلخال با توجه به شرایط کرونایی جامعه حق برگزاری کلاس‌های فوق برنامه را تا زمان عادی شدن شرایط ندارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha