۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 85190401
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش‌آموزان خلخالی رتبه نخست استان اردبیل را در امتحانات نهایی کسب کردند

اردبیل - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: دانش‌آموزان این منطقه در امتحانات نهایی سال جاری موفق به کسب رتبه نخست در بین مناطق ۱۷ گانه آموزش و پرورش استان اردبیل شدند.

به گزارش ایرنا ، مستقیم حسینی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال اظهار کرد: میانگین نمرات دانش‌آموزان منطقه آموزش و پرورش خلخال در امتحانات نهایی امسال بالاتر از میانگین نمرات استانی بوده و دانش‌آموزان این منطقه موفق به قرار گرفتن در جایگاه نخست از لحاظ بالا بودن میانگین نمره امتحانات نهایی در بین مناطق ۱۷ گانه آموزش و پرورش این استان شدند.

مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: با وجود اینکه امسال برای نخستین بار تسطیح اوراق امتحانی با استفاده از روش الکترونیکی صورت گرفت، در این زمینه نیز شهرستان خلخال با بهترین عملکرد موفق به کسب رتبه برتر در بین مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل و همچنین کشور شد.

حسینی همچنین از اجرای طرح موفقیت‌آمیز طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان سال جاری امسال خبر داد و افزود: با وجود تعیین شهریه ۷۰ تا ۱۴۰ هزار تومانی برای شرکت در دوره‌های آموزشی طرح اوقات فراغت تابستان امسال، همکاری معلمان در آموزش بدون دریافت شهریه دانش‌آموزان موجب شد تا شهریه شرکت در دوره‌های آموزشی طرح اوقات فراغت امسال از دانش‌آموزان دریافت نشود.

مدیر آموزش و پرورش خلخال ادامه داد: با توجه به پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی شهریه مدارس هیات امنایی در خلخال و همچنین با توجه به موافقت اعضای شورای آموزش و پرورش با این کار در سال تحصیلی جاری شهریه ثبت نام و ورودی مدارس هیات امنایی منطقه آموزش و پرورش خلخال ۴۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از روند کند عملیات اجرایی مدرسه روستای گلوجه از توابع بخش مرکزی خلخال بیان کرد: در حالی که بر اساس قرارداد این مدرسه باید در مهرماه سال گذشته تحویل آموزش و پرورش خلخال می‌شد در ۲ سال گذشته دانش‌آموزان این روستا به ناچار در داخل حسینیه روستا مشغول تحصیل هستند.

وی ادامه داد: ۹ پروژه ساخت مدرسه نیمه‌کاره به صورت ۲۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در منطقه آموزش و پرورش خلخال وجود دارد و انتظار از مجریان ، تکمیل این پروژه‌ها تا شروع و آغاز سال تحصیلی جاری است.

سیدجواد یحیی‌زاده ، فرماندار خلخال نیز در این جلسه خواستار تخریب و تبدیل به احسن خانه‌های سازمانی آموزش و پرورش در شهر خلخال شد.

وی با اشاره به نیاز ضروری دانش‌آموزان روستای گلوچه به ساختمان در حال احداث و نیمه‌کاره رها شده مدرسه این روستا اظهار کرد: هیچ عذر و بهانه‌ای از پیمانکار و یا مجری و ناظر این پروژه پذیرفته نیست و ساختمان مدرسه گلوچه قبل از آغاز سال تحصیلی امسال باید تحویل منطقه آموزش و پرورش خلخال شود.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha