۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 83820012
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیگیری مشکلات بانوان آذربایجان‌غربی، فردا از طریق سامد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری فردا، یک‌شنبه میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت است.

رسول مقابلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «پریسا علیلو » از ساعت ۱۰ تا ۱۱ فردا به سوالات مردم پاسخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: همچنین طبق برنامه ریزی انجام شده، هادی قاسمی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی از ساعت ۱۳ تا ۱۴ فردا به سوالات مردم در حوزه های مرتبط پاسخ خواهد گفت.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی بیان کرد: پیش از شیوع بیماری کرونا طی سال گذشته حدود ۵۰ مدیر استانی از طریق سامد با مردم ارتباط برقرار کرده‌اند که این روند دوباره آغاز شده است.

مقابلی ادامه داد: در دور جدید حضور مدیران استانی در سامد نیز ۱۹ مدیر استانی در این سامانه برای پاسخ به مردم حضور یافته اند که ۲ معاون سیاسی امنیتی اجتماعی و همچنین هماهنگی امور اقتصادی استاندار، چهار مدیرکل حوزه های مختلف استانداری و ۱۲ مدیرکل نهادهای مختلف در سطح استان به همراه فرماندار ارومیه را شامل می شود.

وی گفت: مردم می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند و از ابتدای فصل پاییز امسال صدها مورد از این طریق ارتباط مردمی برقرار شده است.

دولت با راه اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام‌های بزرگ‌تری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha