۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۵۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 83812814
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کردستان از لحاظ توسعه فیبرنوری در روستاها رتبه اول کشور است

سنندج - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: بر اساس اعلام نتایج شاخص‌های عملکردی از سوی شرکت مخابرات ایران، این منطقه در حوزه کابل کشی فیبرنوری به روستاها رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

آزاد حکمت روز دوشنبه با بیان اینکه حدود چهار هزار کیلومتر فیبرنوری در روستاهای استان اجرا شده است، اظهار داشت: تاکنون ٥٧٩ نقطه روستایی با کابل‌کشی فیبرنوری به این بستر مجهز شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ١١٦ کیلومتر فیبرنوری در روستاهای استان اجرا شده است، افزود: این مهم کسب رتبه اول را برای منطقه به دنبال داشته است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه این عملیات بر روی سایت‌های همراه و مراکز روستایی صورت گرفته است، یادآور شد: این اقدام موجب ارتقا و بهبود کیفیت خدمات مخابراتی قابل ارائه در روستاها شده است.

حکمت با بیان اینکه توسعه و افزایش بستر فیبرنوری موجب ارتقا امنیت ارتباطات مخابراتی و بهره‌مندی مشتریان از جدیدترین تکنولوژی‌های مخابراتی خواهد شد، اضافه کرد: توسعه و گسترش این بستر در روستاها باعث شده مشتریان در دورترین روستاهای استان بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی گفت: توسعه زیرساخت‌ها و ارتقا کیفیت محصولات مخابراتی در روستاها از جمله اهداف و استراتژی‌های این منطقه است که برای اجرای دقیق آن برنامه ریزی‌های کارشناسی شده تدوین شده است.
در حال حاضر یک هزار و ۶۰۱ روستای کردستان از خدمات ارتباطی مخابرات بهره‌مند هستند و تعداد شماره‌های منصوبه تلفن ثابت در استان، بیش از  ۵۸۶ هزار فقره است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha