۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۲۸
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 83809294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

روند افزایشی شیوع کرونا در مدارس رژیم صهیونیستی

۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۲۸
کد خبر: 83809294
روند افزایشی شیوع کرونا در مدارس رژیم صهیونیستی

تهران – ایرنا – منابع خبری روز سه‌شنبه گزارش دادند، شیوع کرونا در مدارس و مؤسسات آموزشی رژیم صهیونیستی در حال افزایش است.

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، وزارت آموزش‌وپرورش رژیم صهیونیستی از افزایش شمار مبتلایان به کرونا میان دانش‌آموزان و معلمان در سرزمین‌های اشغالی خبر داد که منجر به تعطیلی دو مدرسه در جنوب سرزمین‌های اشغالی شد.

در شهر بئر السبع واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی شیوع کرونا در میان دانش آموزان یک دبیرستان باعث تعطیلی این واحد آموزشی شد و همه دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه برای انجام تست کرونا به قرنطینه منتقل شدند.

بر اساس این گزارش، به دنبال شیوع کرونا در مدارس، یک دبیرستان دیگر در شهر بئر السبع با گنجایش ۲۰۰۰ دانش‌آموز تا اطلاع‌ثانوی تعطیل شد.

وزارت آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ۳ هزار و ۷۲۳ دانش‌آموز و معلم در قرنطینه هستند.  

بنابر اعلام وزارت آموزش‌وپرورش رژیم صهیونیستی شمار قطعی دانش‌آموزان و معلمان مبتلا به کرونا به ۲۱۷ نفر رسیده و طی روز گذشته (دوشنبه) ۱۳ مؤسسه آموزشی نیز تعطیل شده و تعداد مدارس و کودکستان‌هایی که در سراسر سرزمین‌های اشغالی تعطیل شدند نیز به ۳۱ واحد رسیده است.

مدارس در سرزمین‌های اشغالی پس از دو ماه تعطیلی از اواسط اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کردند؛ اما وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از جهش جدیدی در آمار مبتلایان ویروس کرونا خبر داده است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در سرزمین‌های اشغالی شناسایی شده که به این ترتیب آمار کلی مبتلایان به این ویروس به ۱۷ هزار و ۲۱۹ نفر می‌رسد. ۲۸۷ نفر نیز تاکنون بر اثر ابتلا به این ویروس جان‌باختند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha