۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۱۲
کد خبر: 83800804
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۶۶ دستگاه خودرو احتکار شده در خیابان میرداماد و انقلاب کشف شد

تهران- ایرنا- پلیس تهران در دو عملیات جداگانه ۶۶ دستگاه خودروی احتکار شده را در حوالی خیابان میرداماد و میدان انقلاب کشف کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس،  رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در این باره اظهار داشت: در پی بروز نوسانات چند وقت اخیر بازار خودرو و سوء استفاده عده ای سودجو از وضعیت موجود، شناسایی عاملان آن در دستور کار ماموران پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت.

سرهنگ علی شاملو افزود: در همین راستا روز گذشته، خبری مبنی بر این که مالک پارکینگ خودرویی در حوالی خیابان میرداماد اقدام به دپو و احتکار تعداد قابل توجهی از انواع خودروهای ایرانی و خارجی کرده است ماموران انتظامی را بر آن داشت تا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته مأموران برای دستگیری و بازرسی از محل مذکور به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند از این پارکینگ ۲۰ دستگاه انواع خورو شامل سه دستگاه تیبا، دو دستگاه پراید، دو دستگاه ساینا، چهار دستگاه پژو۲۰۶، ۹دستگاه خودرو جک کشف و مالک پارکینگ و عامل احتکار را نیز به اتهام احتکار خودرو دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه ارزش ریالی خودرو های کشف شده حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تحقیقات اولیه به دادسرا ناحیه ۳۲ جرائم اقتصادی معرفی شد.

توقیف ۴۶ دستگاه خودروی احتکاری

جانشین پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۴۶ دستگاه انواع خودروی احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در حوالی میدان انقلاب،خبر داد.

سرهنگ"ذوالفقار برفر"در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو از چند روز پیش به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پایگاه هشتم این پلیس با اشرافیت و هوشمندی خود از دپو و احتکار خودرو در یک پارکینگ در حوالی میدان انقلاب مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم و هماهنگی با مقام قضائی از این پارکینگ بازرسی به عمل آمد که در نتیجه۴۶ دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد.

برفر خاطر نشان کرد: سه دستگاه دنا،سه دستگاه تیبا، ، دو دستگاه سواری جک،دو دستگاه ساینا، یک دستگاه کوییک،چهار دستگاه پژو ۲۰۷، دو دستگاه نیسان، سه دستگاه ساندرو،۱۷ دستگاه سواری پراید، پنج دستگاه پژو۴۰۵ و ۴دستگاه رانا که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بودند، کشف و پارکینگ مورد نظر پلمب شد.

جانشین پلیس امنیت عمومی پایتخت، ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

برفر، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha