۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 1188
کد خبر: 83798428
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزادسازی خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس است

خمین - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه خمین گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر از نقاط عطف دوران دفاع مقدس است که با رمز وحدت و همدلی به پیروزی رسید.

سرهنگ پاسدار« محمد مهدی میرهادی» روز شنبه در حاشیه گلباران قبور شهدا در خمین به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در گفت و گو با ایرنا افزود:  فتح خرمشهر اوج وحدت و برادری رزمندگان اسلام شد و پیروزی را برای ملت سرافراز ایران به ارمغان آورد.
وی بیان کرد:  از نکات بارز در عملیات آزاد سازی خرمشهر همسان نبودن تجهیزات و نفرات ما نسبت به دشمن بود ولی توکل به خدا و وحدت توانست این پیروزی را محقق سازد.
سرهنگ میرهادی ادامه داد: یکی دیگر از نکات بارز عملیات آزاد سازی خرمشهر نتیجه اعتماد به جوانان بود، زیرا با اعتماد به جوانان، آنان طرح ریزی کردند و خداوند پیروزی را داد.
وی سوم خرداد را حماسه بی نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی و نتیجه مقاومت ملت قهرمان ایران دانست و گفت: فتح خرمشهر یکی از با عظمت‌ترین عملیاتهای نظامی عصر حاضر بود.
فرمانده سپاه ناحیه خمین اظهار داشت: باید از تاثیرات شگرف این اعجاز رزمندگان برای تقویت و ‌توسعه و ‌تحکیم مبانی انقلاب در تمامی جهات بهره‌برداری شود
سرهنگ پاسدار میرهادی افزود: 40 نفر از شهدای زادگاه امام راحل در عملیات فتح خرمشهر به مقام شهادت رسیدند.
گلباران و عطرافشانی قبور شهدا و پردهبرداری از نمادهای دفاع مقدس از برنامه های گرامیداشت  سالروز آزادسازی خرمشهر در خمین بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha