۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 2574
کد خبر: 83798037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرهنگیان دیلم در مقابله با کرونا بخوبی ایفای نقش کردند

گناوه - ایرنا - مدیر آموزش وپرورش دیلم استان بوشهر گفت: فرهنگیان دیلم در مقابله با کرونا علاوه بر حفظ سنگر تعلیم و تربیت فداکارانه در عرصه سلامت مردم پیشگام و پیشقدم شدند و در برابر شیوع این بیماری بخوبی ایفای نقش کردند.

محمدمهدی محسنی روز شنبه در نشست با مدیران آموزشگاه‌های این شهرستان افزود: ویروس کرونا در کنار آسیب‌ها، باعث شد تا  آموزش و تدریس در فضای غیرحضوری و مجازی، مکمل خوبی برای تدریس حضوری در آینده باشد.

وی اظهارداشت: افزایش کیفیت آموزش در اولویت قرار دارد و همه تلاش خود را در این زمینه بکار خواهیم بست.

محسنی گفت: در مرود مدیریت مدارس و دانش‌آموزان و نحوه ارزشیابی در پایان سال، تصمیم نهایی با معلم مربوطه و شورای مدرسه است.

مدیر آموزش وپرورش دیلم بیان کرد: باتوجه به مجاورت شهرستان دیلم با استان خوزستان که اکنون وضعیت قرمز دارد باید حساسیت مردم  در برابر پیشگیری از این بیماری دو چندان شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم گفت: روند فعالیت و خلاقیت‌های حوزه پرورشی و تربیت بدنی این شهرستان در زمان شیوع کرونا و تعطیلی فیزیکی مدارس متوقف نشد.

محمد اکبری افزود: تولید محتوا و آثار مجازی در دستور کار مدارس قرار گرفته و تا اعلام پایان سال تحصیلی و حتی در زمان اوقات فراغت دانش‌آموزان ادامه خواهد داشت.
وی گفت: برنامه "شاد"  بستر مناسبی برای انتشار محتواها و آثار مدارس شهرستان است تا اثر تولید شده با نام مدرسه و شهرستان در یک شبکه سراسری در معرض نمایش قرار گیرد.
اکبری بیان کرد: اختصاص نیروی انسانی و ساعات پرورشی و مشاوره  به مدارس بر اساس عملکرد و کارنامه سال تحصیلی گذشته بوده و جمعیت و نرم  دانش آموزی ملاک کافی نخواهد بود.
وی افزود: هدایت تحصیلی و آشنایی دانش‌آموزان با رشته‌های فعال شهرستان به صورت مجازی و با تهیه و توزیع کلیپ‌هایی توسط معاونت پرورشی ارایه خواهد شد.
معاون آموزشی آموزش وپرورش دیلم گفت: تمامی مدارس شهرستان در فضای غیر حضوری فعالانه شرکت دارند و هیچ دانش‌آموزی در این ایام از تحصیل عقب نمانده‌است.
جواد خلیلی افزود: نمرات پایان سال بر اساس شناخت معلم براساس پنج ماه حضور، فضای مجازی و نمرات نوبت اول ثبت می‌شود.
وی گفت: برای برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم هماهنگی با شهرداری، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفته است‌.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha