۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84712238
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعطیلی مدارس زنجیره ای از آسیب‌ها است

رشت - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: تعطیلی مدارس زنجیره ای از آسبب ها است لذا حضور دانش آموز در واحدهای آموزشی اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد فائزی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در رشت اظهار داشت: افت تحصیلی، پرخاشگری دانش آموزان، چاقی و  افزایش آسیب چشمی از جمله آسیب های تعطیلی مدارس است. 

وی با بیان اینکه از ناحیه تعطیلی مدرسه ضرر خواهیم کرد، افزود: التهاب به وجود آمده در ارتباط با آموزش حضوری مصنوعی است و واقعی نمی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به صداهای ناکوک در ارتباط با آموزش حضوری بیان داشت: اینکه اطلاعیه ای در این باره منتشر شود تنها دغدغه ها بیشتر می شود، ایجاد تشویش و افزایش نگرانی خانواده ها خیلی جالب نیست.

فائزی در ادامه با بیان اینکه متناسب با افزایش دانش آموزی، ازباد فضای ساخت و ساز را نداشتیم، افزود: میز سه نفره دانش آموزی را نمی پذیرم بنابراین باید از تمام ظرفیت ها از جمله فضای های دیگر آموزشی و طبیعت برای تدریس استفاده شود.

وی اظهار داشت: حضوری شدن به معنی بمباران درس و تدریس نیست، بارش بیش از حد مطلب بر ذهن دانش آموز، همه را پس می زند. هدف ما از آشتی دادن دانش آموزان با مدرسه بعد ار ٢ سال تعطیلی است، فشار امتحانات پست سر هم را نیز باید برداریم.

برخورد با مدیر خاطی قاطع خواهد بود

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه درباره موضوع سیلی زدن مدیر مدرسه ای به دانش آموز آن مدرسه در پی دعوای ٢ دانش آموز و جداکردن آنان در شهرستان لنگرود اظهار داشت: مدیر آموزش و پرورش لنگرود ورود خوبی در این ارتباط داشته و پرونده در هیات تخلفات تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید براینکه اقدام مدیر غیرمنطقی بود لذا با او برخورد می شود افزود: معلمی یعنی مادری و پدری کردن و دانش آموز را مانند فرزند خود دوست داشتن، چه بسا که جلوه های این ایثار را داشته و داریم.

استان گیلان دارای افزون بر ٣٧٠ هزار دانش آموز است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha