۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 83790564
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

گروگان‌گیران جوان دامغانی به مرجع قضایی معرفی شدند

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۴۸
کد خبر: 83790564
گروگان‌گیران جوان دامغانی به مرجع قضایی معرفی شدند

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سه گروگانگیر که اقدام به ربایش جوانی ۲۱ ساله در دامغان کرده بودند پس از گرفتاری در دام قانون به مرجع قضایی معرفی شدند تا محاکمه آنان آغاز شود.

سردار عبدالله حسنی روز یکشنبه در تشریح این مطلب به خبرنگاران اظهار داشت: ساعت چهار و ۴۸ دقیقه بامداد دوشنبه گذشته گزارش ربایش پسری ۲۱ ساله در دامغان به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اعلام شد که با توجه به اهمیت موضوع، دستور لازم به فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان صادر و بی درنگ تحقیقات کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در این خصوص آغاز شد.

وی ادامه داد: در ادامه بررسی ها، مشخص شد که جوان ربوده شده در تماسی از مادرش درخواست واریز ۲۰ میلیون ریال وجه نقد را برای گروگانگیران در قبال آزادی اش داشته است.

حسنی بیان کرد: تحقیقات فنی و اطلاعاتی پلیس ادامه یافت تا این که در کمترین زمان ممکن، یکی از دوستان گروگان که همان روز با وی مشاهده شده بود شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و برای پاره ای توضیحات به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: متهم در بازجویی ها از انجام گروگانگیری و انتقال گروگان به یکی از روستاهای اطراف شهرستان دامغان با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد. 

حسنی اضافه کرد: با اعلام اجرای عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس برای نجات گروگان توسط ماموران انتظامی شهرستان دامغان، در اقدامی هماهنگ، تمام جوانب برای سلامت گروگان مد نظر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این عملیات فرد گروگان از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت. 

حسنی گفت: از زمان شروع عملیات (زمان دریافت خبر توسط ۱۱۰ ) تا لحظه نجات گروگان کمتر از پنج ساعت به طول انجامید.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اعتراف صریح متهمان به جرم خود مبنی بر آدم ربایی گفت: هر سه نفر پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha