نبی: پول اسکوچیچ را ریالی می‌دهیم

تهران- ایرنا- دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: بهاروند با پرداخت دلاری پول اسکوچیچ مخالفت کرد و دیگر بحثی در این باره وجود ندارد و قرارداد سرمربی تیم ملی به شکل ریالی پرداخت می‌شود.

مهدی محمدنبی در خصوص جلسه طولانی روز یکشنبه اعضای هیات رییسه در مرکز ملی فوتبال اظهار داشت: در اساسنامه جدید فدراسیون، فوتبال یک نهاد عمومی غیردولتی محسوب می‌شود. در بخش تعداد اعضای مجمع یک شیب ملایمی با رعایت مشارکت اعضا خواهیم داشت که رو به افزایش خواهد بود. از سوی دیگر سهم حضور زنان در این بخش بیشتر شده است. با توجه به مراجع بین‌المللی ارکان کمیته‌های قضایی، حسابرسی و ... باید فرایند قانونی را طی کنند و در مجمع آینده فدراسیون انتخاب شوند. این افراد انتصابی نخواهند بود. 

وی درباره ماجراهای پیرامون قرارداد دراگان اسکوچیچ و اینکه ریالی بسته شده یا دلاری، تصریح کرد: در بهمن ماه سال گذشته پیشنهادی از طرف برخی‌ها به رییس فدراسیون فوتبال ارائه شد که مطالبات اسکوچیچ به این شکل پرداخت شود اما در همان زمان بهاروند با این پیشنهاد مخالفت کرد ودیگر بحثی در این زمینه وجود ندارد. قرارداد اسکوچیج ریالی است و به همین شکل هم پرداخت خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان درباره درخواست برخی از مدیران لیگ برتری برای اتمام مسابقات در همین برهه گفت: ستاد مبارزه با کرونا تصمیم می‌گیرد که مسابقات لیگ برگزار شود یا نه. این موضوع مختص فوتبال نیست و این ستاد در مورد تمامی رشته‌ها تصمیم می‌گیرد نه فقط فوتبال. منتظر تایید نهایی ستاد مبارزه با کرونا هستیم که ببینیم وضعیت چگونه خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha