۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۲۳
کد خبر: 83775344
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داعش برای حمله به بغداد برنامه‌ریزی کرده است

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۲۳
کد خبر: 83775344
داعش برای حمله به بغداد برنامه‌ریزی کرده است

بغداد – ایرنا – برخی گزارش های اطلاعاتی سازمان اطلاعات و امنیت عراق حکایت از این دارد که گروه تروریستی داعش برای دست زدن به چند حمله تروریستی در بغداد برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس این گزارش های اطلاعاتی که  بخشی از آنها در برخی از رسانه های عراق منتشر شده، گروه تروریستی داعش چند هدف مهم را برای حملات تروریستی خود در بغداد مشخص کرده است.

طبق این گزارش ها، دفتر نخست وزیری در منطقه امنیتی سبز، «خیابان حیفا»، «فرماندهی پلیس بغداد»، «زندان نوجوانان (کانون اصلاح و تربیت)»، «شبکه تلویزیونی دولتی العراقیه»، «استانداری بغداد» و «اداره بازنشستگی» مهمترین اهداف حمله تروریستی داعش در پایتخت اعلام شده اند.

همه این اهداف در مرکز پایتخت عراق و در نزدیکی منطقه امنیتی سبز واقع شده و در سال های نشاط گروه های تروریستی در بغداد جزو اهداف مهم حملات تروریستی به شمار می رفتند.

این گروه تروریستی در روزهای گذشته فعالیت بی سابقه ای در مقایسه با یکی دو سال اخیر در مناطق شمال، غرب و شرق پایتخت عراق در استان صلاح الدین، دیاله و الانبار داشته است.

فرماندهی مشترک نظامی عراق از امروز دوشنبه عملیات وسیع امنیتی برای شناسایی، تعقیب و سرکوب این گروه تروریستی را در استان الانبار تحت عنوان «شیران بیابان» آغاز کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha