۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۵۳
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 83765932
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

توزیع بیش از ۳۱ هزار بسته آموزشی بین دانش‌آموزان محروم ماکو

ارومیه- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش ماکو گفت: در راستای عدالت آموزشی، ۳۱ هزار و ۶۰۸ برگ بسته آموزشی چاپ و بین دانش‌آموزان روستایی و عشایری محروم این شهرستان توزیع شد.

نادر بهرامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد بسته آموزشی بین سه هزار و ۹۵ دانش‌آموز که به اینترنت دسترسی ندارند، توسط راهبران آموزشی، مدیر و معلمان توزیع شد.

وی افزود: از اولین روز تعطیلی مدارس در پی شیوع بیماری کرونا، ۹۰ درصد معلمان شهری در عرصه مجازی با احساس مسووولیت و بدون اجبار فعالیت می‌کنند و دبیران ماکو در این کار جهادی در سطح استان پیشتاز بوده اند.

وی با اشاره به اینکه با آغاز به کار شبکه شاد ۱۰۰ درصد معلمان شهری در این شبکه حضور فعال دارند، ادامه داد: حدود ۹۰ کلاس ابتدایی عشایری شهرستان به علت دسترسی‌نداشتن به گوشی هوشمند و اینترنت از این شبکه بی‌بهره هستند ولی معلمان عشایری ما با جدیت هر روز در محل با تولید بسته‌های آموزشی و محتوایی سعی می کنند، هیچ دانش آموزی از چرخه آموزشی دور نماند.

مدیر آموزش و پرورش ماکو بیان کرد: همکاران فرهنگی در سطح شهرستان با تولید بیش از ۵۰۰ عنوان آموزشی در همه مقاطع نسبت به آموزش دانش آموزان اقدام کرده اند و در سایه این اقدامات بعضی از این محتواها مانند عربی برای دبیرخانه کشوری و دروس شیمی و زیست شناسی برای تدریس استانی مورد استفاده قرار گرفت که در جایگاه خود قابل تقدیر است.

ماکو یکی از شهرهای شمالی آذربایجان‌غربی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha