۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 2141
کد خبر: 83763434
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کارگاه تولید ماسک در سرپل‌ذهاب راه‌اندازی شد

۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۴
کد خبر: 83763434
کارگاه تولید ماسک در سرپل‌ذهاب راه‌اندازی شد

قصرشیرین- ایرنا- مسوول گروه تبلیغی الامام المنتظر(عج) استان کرمانشاه گفت: یک کارگاه تولیدی ماسک در شهرستان سرپل‌ذهاب به منظور مقابله با بیماری ویروس کرونا راه‌اندازی شد.

حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب روز شنبه در حاشیه بازدید از این کارگاه تولیدی گفت: این کارگاه به منظور اشتغالزایی بانوان و همچنین تامین ماسک موردنیاز مردم نیازمند محله های حاشیه نشین کرمانشاه راه اندازی شده است.

وی اظهارداشت: در این کارگاه روزانه سه هزار عدد ماسک زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تولید می شود و ۱۸ خانم به صورت مستقیم در امر دوخت و بسته بندی ماسک اشتغال دارند.

مسوول گروه تبلیغی الامام المنتظر (عج) استان کرمانشاه گفت: مواد اولیه تهیه ماسک این کارگاه توسط خیران و افراد نیکوکار تهیه می شود.

فاطمی نسب، همچنین از دیگر فعالیت های این گروه تبلیغی را که متشکل از روحانیون و افراد خیر است در امر کمک رسانی و خدمات رسانی با توجه به بحران بیماری ویروسی کرونا بیان کرد.

 او اضافه کرد: ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و محلات و معابر مختلف، توزیع بسته های موادغذایی و مشارکت در اجرای طرح مواسات و همدلی و رفتار کمک مومنانه با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در یاری رساندن به نیازمندان از اقدام های گروه تبلیغی الام المنتظر(عج) است.

وی گفت: رزمایش عمومی خدمات رسانی در استان کرمانشاه با همکاری خیران نیکوکار و مردم درکنار خدمات رسانی به مردم در شرایط کرونایی از اواخر اسفند ماه سال۹۸ اجرایی شده است ودر این میان بحث اشتغالزایی نیز دنبال می شود.

 وی افزود: علاوه بر شهر کرمانشاه در دیگر نقاط استان کرمانشاه نیز این رزمایش برگزار می شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.