۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۰۰
کد خبر: 83757734
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خلیل‌زاده: با این وضعیت نمی‌شود در پرسپولیس ماند

۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۰۰
کد خبر: 83757734
خلیل‌زاده: با این وضعیت نمی‌شود در پرسپولیس ماند

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران به من می‌گویند که در پرسپولیس بمان اما با این وضعیت این کار امکان‌پذیر نیست.

شجاع خلیل‌زاده در مورد عدم تعهد باشگاه‌ها به مطالباتشان در قرارداد بازیکنان گفت: هنگامی که بازیکنی با باشگاهی قرارداد می‌بندد، به این معنا است که باشگاه باید تا روز آخر به تعهدات خود عمل کند اما در ایران تنها یکی دو باشگاه به این قانون عمل می‌کنند. سایر باشگاه‌ها  اما به تعهداتشان پایبند نیستند و وقتی هم بازیکن می‌خواهد برود، او را مقابل هوادار قرار می‌دهند.

وی در مورد مطالباتش از پرسپولیس گفت: در صورتی که ما سه سال پشت سر هم قهرمان شدیم، تعدادی از بازیکنانمان از سال گذشته هم هنوز طلب دارند. بابت امسال هم تنها ۴۰ درصد پول گرفتیم. پرسپولیس بزرگ‌ترین باشگاه آسیا است. این مشکل زیر ساختی است و باید حل شود. چرا که ادعا داریم پر هوادار و بزرگ ترین باشگاه آسیا هستیم و در چنین باشگاهی بازیکن نباید دغدغه مالی داشته باشد. در این شرایط کار سخت می‌شود و تمرکز روی مسائل فنی از بین می‌رود. بیشتر بازیکنان هم که از ایران می‌روند به خاطر مسائل مالی و آینده است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: در این شرایط احساس بدی داریم. بازیکن خوب خارجی به ایران نمی‌آید چرا که در کشورهای عربی بیشترین پول را می‌گیرند. بازیکنی به ایران می‌آید که در قرارداد او واسطه ها بیشترین نفع را می‌برند. امیدوارم این مسائل از طرف بازرسان پیگیری شود. مشکلاتی هم که گریبان پرسپولیس و استقلال را در فیفا می‌گیرد به همین خاطر است.

خلیل‌زاده در مورد اینکه آیا از شرایط موجود ناراحت است، گفت: من که مانند برخی بازیکنان نگفتم که ۱۰ میلیارد می‌خواهم. قرارداد من زیر ۲ میلیارد است و من گفتم سر وقت پولم را بدهید. من نمی‌خواهم مبلغ قراردادم بیشتر شود. پولمان را بدهند. خارجی‌ها می‌روند و شکایت می‌کنند و سود هم می‌گیرند. ما سودش را نمی‌خواهیم. به همین قرارداد عمل کنند ما در پرسپولیس می‌مانیم و تکان هم نمی‌خوریم. من زن و زندگی دارم و باید پول در بیاورم تا زندگی‌ام را بچرخانم. اگر من ۲ سال دیگر مصدوم شوم چه کسی به من نگاه می‌کند. مجبورم در این وضعیت به فکر خودم باشم.

وی تاکید کرد: هوادار به من می‌گوید که در پرسپولیس بمان اما با این وضعیت این کار امکان پذیر نیست. همه بازیکنان زن و بچه دارند. فوتبال یک کار ثابت نیست. من در مجموع اگر خیلی بتوانم فوتبال بازی کنم ۵ سال دیگر است اما با این شرایط فایده ای ندارد. پولم را بدهند من ۵ سال دیگر هم تمدید می‌کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: الان ۳ سال است که پیشنهاداتی دارم. پارسال بهترین پیشنهادها را از بهترین تیم‌ها داشتم اما نرفتم این پیشنهادات امسال هم وجود دارد. من دنبال بازارگرمی و این مسائل نیستم بازیکنان پرسپولیس همیشه پیشنهاد دارند چون قهرمان ایران هستند و در بهترین تیم ایران هستیم.

وی در رابطه با صحبتی که با رسول پناه داشت، گفت: از وقتی که او آمده نتوانستیم صحبتی داشته باشیم چرا که خیلی از مدیرعامل‌ها آمدند و با بازیکنان خارجی قرارداد بستند و در این شرایط رسول‌پناه هم درگیر حل مشکلات این پرونده‌ها است. امیدوارم این مشکل حل شود. ما داریم به رسول‌پناه وقت می‌دهیم تا او در این یکی ۲ هفته مشکلات را حل کند. همه بازیکنان مشکلات مالی داشتند. من تا زمانی که پرسپولیس بخواهد در این تیم هستم اما زمانی که پولت را نمی‌دهند یعنی شما را نمی‌خواهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha