۲۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۰۶
کد خبر: 83749084
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رئیس اداره ورزش رودهن: ورود ورزشکاران به اماکن ورزشی ممنوع است

تهران – ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان بخش رودهن گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی ورود ورزشکاران به اماکن ورزشی ممنوع است.

لیلا شکری روز دوشنبه در پی انتشار عکسی در فضای مجازی مبنی بر ورود تعدادی ورزشکار به محدوده فضای ورزشی در شهر رودهن، اظهار داشت: صبح امروز چند ورزشکار به صورت غیرقانونی وارد محدوده فضای ورزشی در منطقه امیر کبیر شهر رودهن شدند.

وی ادامه داد: این فضای ورزشی زیر نظر امور ورزش شهرداری رودهن است و متعلق به اداره ورزش و جوانان نمی باشد.

عباسعلی عاشقی، رئیس شورای اسلامی شهر رودهن نیز در این خصوص اظهار داشت: صبح امروز تعدادی از دانش آموزان به اصطلاح ورزشکار به صورت غیر قانونی وارد فضای ورزشی منطقه امیر کبیر رودهن شدند که طبق مصوبات، ورود ورزشکاران به تمامی فضاهای ورزشی ممنوع است.

این مقام مسئول ادامه داد: تمامی اماکن ورزشی رودهن همچون این زمین چمن که زیرنظر شهرداری رودهن است، بسته می باشد اما این افراد از روی دیوار وارد فضای ورزشی شدند که با حضور نیروی انتظامی صورتجلسه و با آنان برخورد شد.

وی با بیان اینکه این نخستین بار است که در شهر رودهن شاهد هستیم، افزود: طی روزهای گذشته نیز یکی از اماکن ورزشی با هماهنگی نیروی انتظامی و قضایی به دلیل فعالیت غیر مجاز در شهر رودهن پلمب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن از تمامی شهروندان رودهن خواست تا تخلفات را به روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن اطلاع دهند.

شهر رودهن یکی از پنج شهر شهرستان دماوند است که در غرب شهرستان واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha