۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 83747773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شرکت های نفتی دهلران با رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه فعالیت دارند

ایلام - ایرنا - فرماندار دهلران با بیان اینکه تمامی شرکت های زیر مجموعه نفت در شهرستان تعطیل بودند، گفت: نیروهای این شرکت ها در حال بازگشت هستند و در صورتی اجازه فعالیت دارند که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

مجید عسگری روز چهارشنبه در نشست ستاد کرونا شهرستان دهلران افزود: ۷۰ درصد عشایر غیربومی از منطقه خارج شده اند و فعالیت دوره گردها در شهرها، بخش ها و روستاها ممنوع است.

وی بر ضرورت تامین تجهیزات و کمک به بیمارستان شهدای دهلران توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم تا الکل مورد نیاز شهرستان را از کارخانه تولید الکل بدره با قیمت مناسب تامین کنیم.

فرماندار دهلران گفت: ۱۰۰ درصد مردم این شهرستان در سامانه غربالگری کرونا ثبت نام کرده اند.

عسگری با اشاره به همکاری مردم، دستگاه ها و مسئولان در مبارزه با کرونا افزود: فاصله گذاری اجتماعی هوشمند تا 30 فروردین ماه جاری ادامه دارد که امیدوارم با همراهی مردم در این مرحله نیز موفق باشیم.

وی با اشاره به بازگشت بسیاری از کسب و کارها به حالت عادی یادآور شد: رعایت پروتکل های بهداشتی باید به صورت جدی رعایت شود.

عسگری تاکید کرد: فعالیت اصناف پرخطر ممنوع است اما اصناف کم خطر با مراجعه به سامانه سلامت، امضا پروتکل بهداشتی، دریافت کد سلامت و نصب آن در محل کار مجاز به فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: بازرسی های دقیق و شبانه روزی توسط صنعت، معدن و تجارت، اصناف و شبکه بهداشت بر بازار و مراکز عرضه مواد غذایی نیز باید تشدید شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha