اخبار نادرست منجر به پلمب ۳۰ واحد صنفی همدان شد

۱۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۵۵
کد خبر: 83738121
اخبار نادرست منجر به پلمب ۳۰ واحد صنفی همدان شد

همدان- ایرنا- فرماندار همدان با اشاره به انتشار برخی اخبار نادرست در فضای مجازی درباره بازگشایی اصناف گفت: صبح امروز ۳۰ واحد متخلف که فعالیت خود را آغاز کرده بودند پلمب شدند.

حسین افشاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اصناف جزو طرح فاصله گذاری اجتماعی محسوب شده و تا ۲۰ فروردین باید تعطیل باشند و به قوانین وضع شده احترام بگذارند.

وی با اشاره به اینکه برخی از شبکه های اجتماعی شب گذشته مطالبی درباره بازگشایی واحدهای صنفی منتشر کردند افزود: اصناف به این اخبار کذب اعتماد نکنند و فقط خبرها را از خبرگزاری های رسمی و رسانه های معتبر بشنوند.

افشاری گفت: به دنبال این خبرهای نادرست برخی از کسبه و بازاریان فعالیت خود را آغاز کرده بودند که بی درنگ بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در قالب ۱۰ اکیپ وارد عمل شده و آنها را پلمب کردند.

فرماندار همدان به واحدهای صنفی هشدار داد: اصناف غیرضروری تا پایان ابلاغ رسمی ستاد ملی کرونا مانند گذشته تعطیل هستند و نباید سرپیچی کنند و گرنه تلاش های صورت گرفته برای مقابله با بیماری کرونا بی ثمر می شود. 

افشاری خاطرنشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته برخی از واحدهای صنفی مانند تعمیرگاه های وسایل منزل و خودرو با شرایط ویژه ای و با پراکنش گسترده در محیط شهر به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی به پرنده فروشی ها نیز اخطار داد از فروش خودداری کرده و تنها مجاز هستند برای آب و دانه دادن به پرندگان وارد واحد صنفی خود بشوند وگرنه طبق مقررات مجازات می شوند.

شهر همدان دارای ۳۰ هزار واحد صنفی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha