۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۴۲
کد خبر: 83757906
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگشایی پاساژهای همدان با شرایط مشروط

۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۴۲
کد خبر: 83757906
بازگشایی پاساژهای همدان با شرایط مشروط

همدان- ایرنا- فرماندار همدان از بازگشایی پاساژها و بازارهای سرپوشیده خبر داد و گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا واحدهای صنفی مستقر در این مناطق از امروز بر اساس شرایط جدید و مشروط به رعایت نکات بهداشتی می‌توانند به کسب و کار خود ادامه بدهند.

حسین افشاری روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پاساژها و بازارهای سرپوشیده به شرطی مجاز به بازگشایی هستند که مشاغل پرخطر مانند قبل باید تعطیل بمانند.

وی اضافه کرد: رستوران ها، قهوه خانه ها و تمام واحدهای تجاری که تجمع مشتری دارند جزو مشاغل پرخطر محسوب شده و اجازه فعالیت ندارند.

افشاری گفت: واحدهای صنفی مستقر در این مناطق تا ساعت ۶ عصر مجاز به فعالیت هستند و باید ساعت کاری خود را با این مدت تطبیق دهند و گرنه متخلف شناخته می شوند.

فرماندار همدان تاکید کرد: اصناف یاد شده باید برای دریافت مجوز فعالیت و شروع به کار اقدام کنند تا همزمان پروتکل های بهداشتی خاص این صنف در اختیارشان قرار بگیرد.

به گفته وی روزبازارها و شب بازارها مانند قبل تعطیل هستند و هنوز برای فعالیت این گروه از مشاغل تصمیمی گرفته نشده است.

افشاری با بیان اینکه سایه شوم کرونا هنوز برچیده نشده یادآوری کرد: مردم از ترددهای غیرضروری به داخل شهر خودداری کرده و تا جایی که می توانند تامین مایحتاج خود را اینترنی و تلفنی انجام بدهند.

شهر همدان دارای ۳۰ هزار واحد صنفی است که بخشی از آنها در ۴۴ پاساژ فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha