معاون استاندار خراسان رضوی درگذشت پیشکسوت صنعت این استان را تسلیت گفت

مشهد- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی روز پنجشنبه با صدور پیامی درگذشت ایرج یزدانبخش مدیر گروه صنعتی پارت لاستیک و از پیشکسوتان صنعت استان را تسلیت گفت.

در پیام علی رسولیان آمده است: درگذشت مردی با تجربه گران سنگ در صنعت و کارآفرینی برجسته و غمخوار در استان، غمی بزرگ برای جامعه صنعتی و کارآفرینان خراسان رضوی به شمار می‌رود وی که معمار قطعه سازی خودرو در استان بود در دوران حضور در عرصه‌های مختلف اقتصادی، همواره فعالان اقتصادی به اشتغال آفرینی تشویق کرد تا چرخش چرخ صنعت کشور از غیر بی نیاز سازد.

وی در این پیام درگذشت ایرج یزدان بخش بزرگمرد صنعت استان را به جامعه کارآفرینان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت و برای آنان از درگاه خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل خواستار شد.

ایرج یزدان بخش بنیانگذار و مدیر گروه صنعتی پارت لاستیک و از کارآفرینان پیشکسوت و پدر صنعت خراسان رضوی، در سن ۸۰ سالگی بعد از تحمل ماه‌ها رنج بیماری چهارشنبه شب در بیمارستان رضوی مشهد دعوت حق را لبیک گفت.

یزدان بخش متولد ۱۳۱۹ شهرستان نیشابور بود که به مدت حدود ۲۰ سال در پست‌های کارشناس، مدیرکل و معاون در مرکز آمار ایران خدمت کرد و پس از بازنشستگی وارد بخش خصوصی شد و در سال ۱۳۶۳ کارخانه پارت لاستیک را راه‌اندازی نمود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران و رییس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در پیام‌های جداگانه درگذشت  ایرج یزدان بخش را تسلیت گفتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha