۱۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 83735209
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بوستان‌های شهر قزوین از پذیرش شهروندان معذورند

۱۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲
کد خبر: 83735209
بوستان‌های شهر قزوین از پذیرش شهروندان معذورند

قزوین - ایرنا - بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهر قزوین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت خانواده‌ها از پذیرش شهروندان معذورند.

این اقدام با توجه به تصمیم ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در استان و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حضور نیافتن مردم در پارک‌ها و بوستان‌ها در روز طبیعت اتخاذ شده است.

پیش از این هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی و سیاوش طاهرخوانی شهردار قزوین از شهروندان درخواست کرده بودند که از حضور در پارک ها و بوستان ها در روز طبیعت خودداری کنند.

مسوولان استان قزوین همچنین تذکر داده بودند با کسانی که مقررات وضع شده را رعایت نکنند و سلامت شهروندان دیگر را به مخاطره بیندازند بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

به گفته این مسوولان خودروی افراد خاطی به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف خواهد شد و علاوه بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی باید هزینه‌های دیگر از قبیل حمل و نقل،بیمه و ...نیز از سوی افراد خاطی پرداخت گردد.

به دنبال این مصوبه تمامی راه‌های منتهی به مناطق گردشگری استان از قبیل باراجین، الموت، زیاران و .... مسدود شده یا مقررات سختگیرانه عبور و مرور در آنها اعمال شده است.

مشاهدات خبرنگار ایرنا از سطح شهر حکایت دارد که تاکنون شهروندان همکاری خوبی در این زمینه داشته و با پیوستن به پویش در خانه می‌مانیم به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کرده اند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha